Preliminära Beskedet!!

J

juni_cool

Idag fick jag veta att jag är preliminärt intagen på mitt 5:e val ingelstadgymnasiet.Men det är inte det jag helst vill komma in på utan jag längtar tills jag får veta dem andra beskeden!:love:

Ngn mer som har fått vetat!

Skriv här om ni vill!:D:banana:

Sv: Preliminära Beskedet!!

men gud vad roligkt för dej då!!!!!!!

Gud va kul!!!:D:bump:

Ja längtar till ja får veta mina, borde komma till veckan!!:D:bump:

Jag är preliminärt intagen till Ingelstadgymnasiet,Vretskolan och Plönningegymnasiet:love:

Jag har preliminärt kommit in på mitt första hads val NpHäst i Rättvik, mitt andra val Åsbygdens Naturbruksgymnasium, mitt tredje Vreta, och mitt femte i Dingle.

Har bara fått veta mitt 4val änsålänge och har kommit in på Plönningegymnasiet men ska inte gå där :)

Får nog veta de andra valen imorgon.

Varför vill du inte gå på plönninge då?

Och nu fick jag reda på att jag kom in på HRG i Borås :D

Jag är slutligt intagen på PLÖNNINGE och komerm gå där och bo där ^^ lämnar tråden för gott!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 122
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 071
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 551
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar