Det här gör mig vansinnig. Kontakta arbetsmiljöverket omedelbart! Jag hade nog övervägt en polisanmälan mot den kollega som har utsatt dig för fysiska angrepp, det här är långt förbi "skoj"! meddela AV att arbetsgivaren underlåtit att ta tag i de fysiska och psykiska övergrepp dina kollegor utsätter dig för och klargör att din sjukskrivning beror på din arbetsmiljö och har ingenting med belastning att göra, om du har kvar dokumentation från möten och liknande med din chef så sammanställ dessa så du kan visa på hur det har hanterats. För din egen skull så markera att detta är inte okej! Hade ni något skyddsombud på er arbetsplats? Jag skickar ett PM med min mailadress så kan du skicka det ditJag var nyss inne och läste lite om det. Det är mycket information att ta in och jag har inte varit i den här situationen tidigare.
Att min chef inte gör allt han kan är tydligt.
En av de andra anställda har smällt till mig i ansiktet och "på skoj" tagit strypgrepp på mig både med händerna och en gång med en kabel och han fick vara kvar på arbetsplatsen. Men är flyttad till andra pass än mina. Men jag måste ju fortfarande träffa honom emellanåt.