Maléne

Trådstartare
Någon här som vet om man kan beställa från tex Usa, England? Kostar ju under halva priset...men kanske blir lika dyrt i slutändan?

Jag beställde prascend ifrån England när våran häst levde som hade PPID och det var inga som helst problem. Ifrån USA kan det nog vara svårare då tullen tillkommer. Jag bad veterinären om ett recept på engelska (på den sidan jag beställde ifrån fanns det en receptmall att skriva ut som hon bara skrev i sen) och skickade det till apoteket i England och sedan var det bara att beställa. För oss blev det ungefär halva priset mot i Sverige även inklusive frakt.

Vad hette sidan och så? Ja det är ju under halva priset och jag sparar gärna ca 3000kr per år :up:

Nu har jag letat som en tok och hittade adressen till slut :) Skickar ett pm då jag är osäker på om jag får skriva ut adressen här :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: tara
·
Fritid Hittade ett fint airbnb i Grekland som jag vill boka. Närmsta flygplats är Chania, så kollade flyg Landvetter-Chania. För två vuxna och...
2
Svar
35
· Visningar
1 710
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 163
Senast: Lyan
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp