Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja det vet jag ju att powder puff är en naken hund med päls.. Har en kompis som köpt denna blandis han är nu 14 veckor o en liten ullboll.. har MASSA päls.. även kullsyskonen hade massa päls.. Är intresserad av deras mentalitet + om någon har en sådan blandis eller känner någon som har det.. alltså en vuxen sådan... för att se hur dom funkar.
Har aldrig träffat på en puff/papillon så kan inte yttra mig hur lyckad eller misslyckad en sån blandning är. Men det låter ju som om det skulle fungera rätt så bra iaf
Är på G att skaffa mig en ny Powder puff, älskar den rasen, den har verkligen allt jag vill ha. Min bästa kompis har köpt en PP valp & den är helt underbar den med, busig & väldigt nyfiken & kelig...
Hundavel & Ras
Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
Hästmänniskan Jag har bl a en sådan här som jag är rätt nöjd med. Konceptet, ultrabredd ljusbild helt utan hotspot, tycker jag själv är överlägset i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.