Powder Puff o Papillon

Denver

Trådstartare
Jag vill se kort på powder puff..

Sen vill jag oxå veta vad ni tycker om blandningen mellan Powder Puff o Papillon..

Nackdelar o fördelar..

Har själv en pappis men aldrig träffat en powder puff

Sv: Powder Puff o Papillon

men en powder puff är ju en naken hund med päls, korsar du borde du ju kunna få nakna hundar, det är väl inte meningen lr?

Ja det vet jag ju att powder puff är en naken hund med päls.. Har en kompis som köpt denna blandis han är nu 14 veckor o en liten ullboll.. har MASSA päls.. även kullsyskonen hade massa päls.. Är intresserad av deras mentalitet + om någon har en sådan blandis eller känner någon som har det.. alltså en vuxen sådan... för att se hur dom funkar.

Denver skrev:
Jag vill se kort på powder puff..

Okej,då kommer lite bilder på min f.d hund :D

Nyvaken
JNPPCSEOLOQMK.jpg

Haha, pälstroll? :rofl:
JNPPDMCPMQFRQ.jpg

Kolla rakt in i kameran...

"Odjuret" sjunger på kommando :D

Oborstad men söt ändå...
JNPPHNMPCSCSE.jpg

JNPPHNQRFQKNQ.jpg

Sådär..nu orkar jag inte lägga in fler :smirk: ;)

Har aldrig träffat på en puff/papillon så kan inte yttra mig hur lyckad eller misslyckad en sån blandning är. Men det låter ju som om det skulle fungera rätt så bra iaf :idea:

Är på G att skaffa mig en ny Powder puff, älskar :love: den rasen, den har verkligen allt jag vill ha. Min bästa kompis har köpt en PP valp & den är helt underbar den med, busig & väldigt nyfiken & kelig...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 712
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
18 945
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama