Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är bättre på att spackla nu än för en vecka sen! Och även om det är isande nordanvind så värmer solen tillräckligt för att kunna sitta en stund på verandan
Trots lockdown så firade jag min 30års dag på Zoom igår med ett gäng vänner på fantastiskt humör! De deltog i ett quiz som jag hade skrivit ihop och sedan pratade vi långt inpå natten tills jag somnade framför datorn. Jag har väldigt fina vänner
Klickade hem ett par begagnade ridskor till dottern, lortiga och slitna.
Men det visade sig vara stålhätta och efter lite smörj blev de fina. Passade bra till och med.
Veterinären var ute i mitt stall idag för att kolla klåda på min ena häst, och ett rinnigt öga på min ponny. Kände att det skulle bli dyrt, kom hem och såg mitt kuvert med deklaration... Ska få tillbaka 10.000! Woop woop! Då klarar jag veterinärfakturan!
Annan rolig sak är att jag frågade vad hon tyckte om min shettis vikt, då hon varit lite tjock och jag kämpat med viktnedgången. "Hon är väldigt fin! Visst är hon lite rund, men för att vara av denna ras är hon i väldigt fin form! Bra jobbat!" - det gjorde min dag! Jag har haft ångest men kunde nu få bekräftat att hon är i fin form nu. Visst, inte atletsmal, men mer normal
Jag kunde ta dagens promenad iklädd endast tunn fleecetröja och stannade till och vände ansiktet mot solen i några minuter flera gånger. Det finns faktiskt ingen bättre årstid än våren!
Det finns mycket som är bra nu.
Våren, vädret, kärlekslivet, vännerna, familjen och idag fick jag erbjudande om ett långtidsvik på min favoritenhet i hemtjänsten. Nu är det slut på att hoppa mellan olika enheter på timmar
Att hästen går så bra nu, har lossnat rejält i dressyren och allt känns så himla bra
Lite surt att inte kunna tävla nu men det kommer förhoppningsvis fler säsonger
Gravid - 1år Här krälas det kvickt som attan, men hon förstår inte poängen i att vara på alla fyra, trots ihärdig uppmuntran. Också börjat ställa sig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.