Positiva tråden

Jag har beställt en ny airfryer och den är på väg!! Jag är så nyfiken på den! Använder airfryern nästan varje dag och tack vare hjälp från den, har jag tappat ca 15 kg sen i somras.

Bifogade filer

• Screenshot_20220205-041342_Mina Paket.webp
    Screenshot_20220205-041342_Mina Paket.webp
    46,8 KB · Visningar: 37
Vad lagar du för mat i den? Tycker du det blir samma som friterat?

Jag är ingen kock direkt. Äter mest kyckling, fläskkotletter, hotdogs eller lax ihop med pekakulor eller pommes. Den nya är av ugnsmodell, så jag ska våga mig på lite mer.
Nej, friterat blir det inte. Fritös är väl inte direkt rätt ord för den, den är ju mer lik en varmsluftsugn i så fall.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 181
Senast: gullviva
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
823
Senast: Bison
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 534
Senast: Bexzor
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 033
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar