Positiva tråden del 2

Blir glad av att se andras vardagsliv av någon anledning. Ett hushåll jag passerar varje dag till och från jobbet har bytt bil. Min granne som igår glömt sätta på motorvärmare hade en frostfri bil när jag körde förbi nyss. Någon stackares frostskydd på framrutan hade blåst sönder och inte skyddat alls. Någon har förmodligen börjat renovera för där stod en container i trädgården osv.

Jag är så tacksam för min kurator och allt hen gör för mig :heart Vågar inte tänka på hur många arbetstimmar jag tagit upp för hen :nailbiting: Hen är sådär trygg och tålmodig som ingen varit i mitt liv. Hur mycket skit jag än hittar på så dömer hen aldrig och verkar alltid hålla fast vid och lyfta mina mer välfungerande sidor. Tycker aldrig jag är löjlig. Jag ska fundera på sätt att berätta för hen hur fantastisk hen är utan att det blir "klängigt" eller lägga börda på hens axlar :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 357
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
743
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Snart är det dags för det årliga medarbetarsamtalet....Och jag vill inte...Chefen är knepig; vill ha feedback på sitt arbete men blir...
Svar
16
· Visningar
1 192
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka