Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför gå i lera och sörja, när det finns ren och fin snö istället.Snö, snö, snö!
Rent, ljust, härligt!
Vi fick veta häromdagen så tidigt har vi nog aldrig fått veta det... (vi stänger helt i 4:a veckor)..Semestern är typ bekräftad, på fredag blir det offentligt. Det innebär drygt 6 veckor ledigt, har aldrig haft det förut
Har hittat en kjol som jag vill ha. Verkligen verkligen vill ha. Så himla snygg. Men, jag jobbar på en viktnedgång och har en bit kvar. Och kjolen är en figurnära variant med hög midja. Den kommer inte att sitta snyggt/som jag vill om inte storleken stämmer helt, och om den inte sitter sådär snyggt så lär den bli liggande. Och jag vet ju inte nu vilken storlek som kommer att vara "den rätta" om ett par månader. Bah. Äsch. Dagens i-landsproblem!
Tack snällaGamla lägenheten gick igenom besiktningen, så ska lämna nycklarna idag, och sen kan vi äntligen lägga allt fokus på att fixa den nya lägenheten
(Extra många bananer så @Glimra blir glad )