Positiva tråden del 2

Att ligga på kökssoffan i växthuset med mysbelysning, och bara lyssna på hur ljuvligt regnet strilar och faller mjukt mot taket (trots SMHIs påstådda 0 millimeter!). Mitt eget paradis.

A720609B-39F5-49BD-8517-63DE417FC734.jpeg

Idag känns som en rätt bra dag överlag! Ledig dag med sol och skön värme ute. Jag har köpt mig ett par fräna solbrillor och ätit god lunch med sambon. Nya tatueringen ser ut att bilda skorpor och börja flagna lite smått. Jag har fina kläder som jag trivs i.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 482
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 667
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 104
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar