Det har regnat idag. Förutom att vara bra för trädgården så gav det mig en ursäkt att bara lata mig idag. Bara gått med hunden, läst böcker och nu en godisskål framför TVn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick också tummen loss i år, skönt att då det gjort!Äntligen börjat vaccinera mig mot TBE. Tyckte liksom det var dags efter 21 år i fästingparadiset södra Sverige.
Ska ta dos 2 om 5 veckor och dos 3 efter nyår/nästa vår.
Sen gäller det ju att inte glömma resten av doserna.Jag fick också tummen loss i år, skönt att då det gjort!
Så är det! Jag har tagit två så runt jul ska jag ta tredje.Sen gäller det ju att inte glömma resten av doserna.
Just ja skall mejla och fråga om skrivet kvitto går att få... Så får sambon tillbaka pengarna..Så är det! Jag har tagit två så runt jul ska jag ta tredje.
Syrenerna blommar, kan inte låta bli att förtrollas av doften varje år. De doftar så gott!
Jag ska ta nästa i juni och tredje till våren.Så är det! Jag har tagit två så runt jul ska jag ta tredje.