Positiva tråden del 2

Att ligga på kökssoffan i växthuset med mysbelysning, och bara lyssna på hur ljuvligt regnet strilar och faller mjukt mot taket (trots SMHIs påstådda 0 millimeter!). Mitt eget paradis.

A720609B-39F5-49BD-8517-63DE417FC734.jpeg

Idag känns som en rätt bra dag överlag! Ledig dag med sol och skön värme ute. Jag har köpt mig ett par fräna solbrillor och ätit god lunch med sambon. Nya tatueringen ser ut att bilda skorpor och börja flagna lite smått. Jag har fina kläder som jag trivs i.

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 357
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
743
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Snart är det dags för det årliga medarbetarsamtalet....Och jag vill inte...Chefen är knepig; vill ha feedback på sitt arbete men blir...
Svar
16
· Visningar
1 194
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna