Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Det är inte för inte som maj är min favoritmånadNu infaller den bästa tiden på året. Jag verkligen njuter av att titta och lyssna på allt som vaknar till liv
Såg att de lagt upp två första avsnitten på tele2 play.Att TV3 tydligen börjar sända Vänner! Saknat det lite sedan Netflix tog bort så nu kanske jag kan titta ibland
Det här låter verkligen som en superbra grej att göra ❤❤Jag har kommit på en mysig sak att göra som gör mig glad och som påminner mig i mörka stunder om att livet ändå är rätt härligt! Jag har köpt en dotted journal och i den för jag en fotodagbok. Foton jag tar med min mobil från både vardagen och resor. Stort och smått. Fotona skriver jag ut och sätter in i dagboken och skriver en kort text om med datum och lite kort om bilden/händelsen/platsen. Inget så personligt att jag inte kan visa den för folk jag känner men mest som en påminnelse till mig själv om allt det härliga och positiva som händer i mitt liv. Istället för att bara lägga upp det på FB/Insta så känns det roligare att ha det i fysisk form. Jag har tänkt på det länge men bara sett det som nåt att göra efter längre resor och eftersom det inte blivit så många såna så har det uteblivit. Men jag har insett att vardagen också förtjänar att "hyllas" i en fotodagbok! Den gör mig glad!