Porträttbilder

Bebben

Trådstartare
Har ni några såna att dela med en av?
Här är mina bidrag från idag!

Peggy;
b45e45de.jpg

d3b02a3f.jpg

Benjamin;
d85936df.jpg

7f8d0a01.jpg

Monster;
fb073297.jpg

54a3e2b4.jpg

Hillevi;
cb6f8a41.jpg

b564a122.jpg

Kola;
cc21f2d9.jpg

Bermuda;
d20472ba.jpg

Dessa fotades idag! Ska fota mer och någon till hund vid nästa fina dag.
(Kvalitén försämrades markant vid uppladdning tyvärr)

Sv: Porträttbilder

Min Lyxa, drygt 2,5 år gammal aussietik

nc3a5rungaleden-c3a5t-andra-hc3a5llet-denna-gc3a5ng-093.jpg

Och ett litet galnare porträtt :D

2010-07-0735.jpg

Och så Homer, drygt 4,5 år gammal dvärgschnauzer

2011-07-16-021.jpg

Alla dina hundar är fina men Peggy är otroligt snygg! Vilka fantastiska ögon!

Har sett bilder på dina hundar som du lagt ut tidigare och har då beundrat dem i tystnad men nu var jag bara tvungen :)

Alla dina hundar är fina men Peggy är otroligt snygg! Vilka fantastiska ögon!

Har sett bilder på dina hundar som du lagt ut tidigare och har då beundrat dem i tystnad men nu var jag bara tvungen :)

Tack! Jag håller med, hon är oerhört vacker och har en utstrålning utan dess like :love: Jag kan fortfarande inte se mig mätt på henne och Benjamin, trots att jag tittat på dom i ca 5 resp 6 år nu.. Min svart/vita tik (mamma till den svart/vita som syns ovanför) har samma otroliga utstrålning, men hon bor hos fodervärd så det blev inga nya kort på henne denna gång. Men nästa vecka så :)

Inte lika fin som dina bilder men satte upp en liten "studio" hemma :D tagit med telefonen med, därav kvaliteten

32889910.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 312
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
607
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
795
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 562
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bichon havanais
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025