Porträttbilder

Sv: Porträttbilder

Ida
20120220-IMG_1163.jpg

IMG_3703.jpg

IMG_1867.jpg

IMG_9422.jpg

Ida.jpg

IMG_0691.jpg

Det där är första gången i hennes snart 3 åriga liv som hon inte ser ut som en mupp på kort tror jag... Men söt är hon!

Vilka fina bilder och hundar alla har! Kul att fler verkar ha lika många kort att bläddra bland som mig :D Datorn rymmer ett antal tusen bilder på hundarna, alla som funnits genom livet.

Nu längtar jag tills vi får vackert väder igen verkligen! Då tänkte jag försöka få till lite nya bilder på dom i rörelse :)

William:

Den första bilden är tagen på Irland och är den som fick mig att fastna totalt. Den visar hans personlighet perfekt:

w.jpg

i-svartvitt_166796992.jpg

glad_171375512.jpg

Har tyvärr ingen proffskamera.

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
572
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka