bettysmatte
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du borde kanske rensa din dator.Alldeles nyss när jag scrollade i covid-tråden dök det upp en porrbild mellan inlägg (där man väl vanligtvis ser reklam). Med pil mitt på så det ser ut som om det är en film..... Någon mer som fått upp den??? @Gunnar
Edit: Jag ser den i vad gör vi-tråden också.....
Det är väl riktad reklam?Alldeles nyss när jag scrollade i covid-tråden dök det upp en porrbild mellan inlägg (där man väl vanligtvis ser reklam). Med pil mitt på så det ser ut som om det är en film..... Någon mer som fått upp den??? @Gunnar
Alldeles nyss när jag scrollade i covid-tråden dök det upp en porrbild mellan inlägg (där man väl vanligtvis ser reklam). Med pil mitt på så det ser ut som om det är en film..... Någon mer som fått upp den??? @Gunnar
Det är mobilen jag använder.Du borde kanske rensa din dator.
Det är väl riktad reklam?
Har heller aldrigt sett sådan reklam förut.Jag fick upp samma sak idag, har aldrig sett sådan reklam vare sig här eller någon annanstans innan.
Det räcker nog med att porrsurfa en gångHar heller aldrigt sett sådan reklam förut.
Om den är riktad vet jag inte, men jag har verkligen inte för vana att porrsurfa precis....
Inte ens det, så den förklaringen håller inte.Det räcker nog med att porrsurfa en gång
Inte ens det, så den förklaringen håller inte.
Jag har också fått upp den som jag skrivit i vgv-tråden, ett par gånger åtminstone minst.Alldeles nyss när jag scrollade i covid-tråden dök det upp en porrbild mellan inlägg (där man väl vanligtvis ser reklam). Med pil mitt på så det ser ut som om det är en film..... Någon mer som fått upp den??? @Gunnar
Jag håller med om att den ser ut som en screenshot av en video.Jag har också fått upp den som jag skrivit i vgv-tråden, ett par gånger åtminstone minst.
@Gunnar Det ser snarare ut som en screenshot av en video dvs som att den inte kommer att starta när man klickar på den utan leder en till en annan hemsida av troligen ungefär samma material eller något. Som en vanlig reklam, men med ev stötande bild alltså.
Nä? Jag har aldrig sagt något om det?Jag håller med om att den ser ut som en screenshot av en video.
@Ninnurur , var det du som också skrev om något liknande? I så fall är vi ju rätt många som har sett den.....
Ber om ursäkt.... Då var det förmodligen @Asko som skrev något om det igår och jag scrollade kanske lite väl fort.....Nä? Jag har aldrig sagt något om det?