Ponnytravkuskar med 2-åringar se hit *ler*

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare kajsalisah
  • Startdatum Startdatum
K

kajsalisah

Har ni med 2-åringar börjat köra in ännu? Funderar på att börja köra in min lilla shettis framåt våren....... Hur tänker ni?

Sv: Ponnytravkuskar med 2-åringar se hit *ler*

Har du kort? stam? :) är Nyfiken :) Du kanske blir en kommande konkurent! :P haha

Jag har en 2 åring. Han är ganska liten och outvecklad. Tänkte nog köra in honom under sommaren. Han är e. Dusol Här är en bild på honom förra sommaren. Tyvärr blir mina bilder så stora.

dexter2juli-05.jpg

Skoj med en Dusol-avkomma! Mamman till min 2-åring kommer också från R. Fransson.

2-åringen på bilden är e. Maxmer ue Almnäs Ulex. Hon var dock bara 1 år när fotot togs.

72050413RM262285771.jpg

Kul! :) Hingstar eller ston?

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: cirkus
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 992
Senast: Ajda
·
Katthälsa Min lilla gosse har fått en rispa på hornhinnan på ena ögat och är nu ordinerad ögondroppar och smärtstillande i 8 dagar. Han är en...
Svar
1
· Visningar
449
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka