Ponnyakuten

Status
Stängd för vidare inlägg.

Billy

Trådstartare
Satt just och tittade på Ponnyakuten något som jag inte brukar göra och har inte följt någon säsong. Det var avsnitt 1 och uttagning så man fick se en del olika ekipage som sökt sig dit.

Det som slog mig var att flera inte har något egentligt problem med ponnyn utan det är ryttaren som ger sig på alldeles för svåra saker. Om man inte kan rida lätt i balans och takt, varför ska man ge sig till att hoppa? Jag förstår att ponnyn inte vill hoppa med en alldeles för lång ryttare som inte har egen balans. Ser inte föräldrarna (tränarna?) det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 348
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 600
Senast: Blyger
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 502
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII