Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag fattade, precis innan jag blev käk.Jag röstade på dig två gånger till och med . Något lurt var det med dig men ingen annan fattade ju det! ^^
Jo, vi var flera som lyssnade, vi brydde oss bara inte så mycket.
Jag tycker du var duktig i denna lek. Du hade många teorier som stämdeMen det var kul att inte bli misstänkt för en gångs skull! Hade lätt åkt ut typ dl 2 om Lobelia och Lena fått leva ^^
Haha jag tyckte att jobbigt många fattade. Speciellt när jag insåg att copycaten skulle outas om jag åkte också. Så jag hade inte så mycket annat val än att kämpa så gott jag kunde.Jag röstade på dig två gånger till och med . Något lurt var det med dig men ingen annan fattade ju det! ^^
Jag förstår att du var vansinnigt frustrerad. Och när du sedan prickade nästan hela lyan i ett av dina sista teoriinlägg så tänkte jag att det var en jäkla tur för onda att du åkte ut.Ni tyckte väl ändå LIIIIITE synd om mig? Det VAR synd om mig!
Haha ja! Vi tyckte faktiskt jättesynd om dig i lyan, på riktigt!Ni tyckte väl ändå LIIIIITE synd om mig? Det VAR synd om mig!
Jag förstår att du var vansinnigt frustrerad. Och när du sedan prickade nästan hela lyan i ett av dina sista teoriinlägg så tänkte jag att det var en jäkla tur för onda att du åkte ut.
Jag tycker du var duktig i denna lek. Du hade många teorier som stämde
Haha ja! Vi tyckte faktiskt jättesynd om dig i lyan, på riktigt!
Samtidigt som vi var lite skadeglada. Och förvirrade. För vi fattade ju inte alls vilken rad av de vi skrev som hade kunnat peka mot dig...
Gick rätt bra att leka från mobilen ändå. Så länge jag inte gjorde några sammanställningar utan bara skrev det jag tänkte så flöt det på bra. ^^
Man kan ju säga att din vinst i pristävlingen kom in handy!Haha jag tyckte att jobbigt många fattade. Speciellt när jag insåg att copycaten skulle outas om jag åkte också. Så jag hade inte så mycket annat val än att kämpa så gott jag kunde.
Det var något med bollens sista teoriinlägg som gav mig känslan att de tänkte rösta ut Emma, men jag vågade inte lita hundra på den känslanBorde ha lyssnat på @Derring-Do som föreslog att vi skulle skydda Ferrari...
Det var något med bollens sista teoriinlägg som gav mig känslan att de tänkte rösta ut Emma, men jag vågade inte lita hundra på den känslan
Jag kom ju på i sista minuten att jag kanske hade fel om bsf som ulv.Jag är lite besviken på @Klara . Hon tänkte stjäla ifrån bollen i natt men ändrade sig. Jag hade ju sett fram emot att berätta för ulvarna en tredjegång att de inte fick käka
Blir samma lärdomar som från förra leken alltså:Våga lita på din känsla, den stämmer ju tydligen rätt bra!