Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl
För övrigt om Daniel, det är KLIPPTA avsnitt, det är mänskligt att göra misstag, det sätter mycket press på någon att ha kameror på en, uppenbart har någon VALT att bjuda in honom och uppenbart så kan han något om hästar. Vem har gett er rätten att döma andra, bara för att ni sitter bakom en datorskärm?
Hade dz varit anställd på en skola eller liknande och dante varit tex en hund hade han antagligen fått sparken ögonaböj för sitt uppförande. Att svt väljer att sända klippet och att dz inte lämnat ut en officiell ursäkt än är skrämmande.
.
Tänk om det hade varit Moreno som suttit upp på Dante istället
*kl
Okej, på riktigt?!
Är ni inte vuxna människor? Varför beter ni er då som ouppfostrade tolvåringar? (Eller tvååringar?)
Antingen är ni faktiskt vuxna, men varför i hela fridens namn utrycker ni er då som ni gör? Först hackar ni ner på Sara, sedan i nästa tråd (där det tydliggjorts att man ska hålla trevlig tom) börjar ni hack på Daniel! Det är inte okej, det är inte okej någonstans! Det är självklart att ni får ha era egna åsikter, men lär er uttrycka dem på ett respektfullt sätt! Och om ni nu faktiskt är tolv, hur mycket erfarenhet om hästar kan ni ha? På riktigt, skärp er!
För övrigt om Daniel, det är KLIPPTA avsnitt, det är mänskligt att göra misstag, det sätter mycket press på någon att ha kameror på en, uppenbart har någon VALT att bjuda in honom och uppenbart så kan han något om hästar. Vem har gett er rätten att döma andra, bara för att ni sitter bakom en datorskärm?
Dålig stil bukefalister!
Vi börjar om och fortsätter i en okej ton, tack!
Tobbe har själv uttryckt att situationen är farlig, varför ordnar han inte att Dante får komma till en riktigt bra utbildningsstall direkt efter PA veckorna? Han som har så många kontakter inom hästvärlden.
Med tanke på att de har råd att hålla flera hästar och shoppa en massa så finns nog pengar men inte viljan.
Fast det där var en onödig kommentar kan jag tycka, och sådant åtminstone jag önskar att vi kunde försöka undvika i den här tråden. Andra människors ekonomi och vilka val de gör av vilka anledningar är ingenting vi kan veta särskilt mycket om, oavsett vad vi ser och läser på Internet. Du har kanske en poäng, men jag tycker ändå inte att det är okej att kommentera, kritisera och dra slutsatser om något sådant.
Jag har mailat både SVT och kvällstidningarna om det nu ^^. Får se om någon bryr sig eller om alla tycker att det är ok att skrika hästf*tta framför barn...
Jag har mailat både SVT och kvällstidningarna om det nu ^^. Får se om någon bryr sig eller om alla tycker att det är ok att skrika hästf*tta framför barn...
Det gör att man nog eg gör bäst i att inte diskutera Dante. Samtidigt så har många andra hästar diskuterats så vad är skillnaden?
Fast det verkar ju som om Dantes ägare inte riktigt har råd med det tyvärr. Men om unghästutbildaren hade fått fortsätta tror jag det hade varit ett steg i rätt riktning. Begriper fortfarande inte varför de bytte tränare?