Sv: Ponnyakuten 4
Eh, varför skulle man sova så himla dåligt i tält? Jag är förvisso friluftsmänniska från att jag var liten, men jag kan inte minnas att jag sovit dåligt just pga jag sov ute i tält. Snarare är det väl roligt att alla ungarna får sova tillsammans? De har ju blivit lite "uppdelade" de andra säsongerna, så nu får de lära känna varandra allihopa snabbare. Det kommer säkert inte vara så hela säsongen.
Såg ut som en variant av militärtält och de brukar hålla rätt bra klimat faktiskt.
Just det där med tältet tyckte jag var helt bedrövligt.
Samla ihop ett gäng ungar som inte känner varann, som kanske aldrig varit hemifrån mer än ett par dar, till en otroligt spännande och spänningsfivande situation, etc. etc. etc.
Och låta de sova i ett tält???? Vilket bara i sig själv ger dålig sömn pga kyla/fukt/värme/trängsel/hårt (ja alla har vi väl provat..?)
Att få sova så gott man kan känns väl som en grundläggande rättighet ....elller är de ute efter stt ungarna ska bli så trötta så dr bryter ihop?
Eh, varför skulle man sova så himla dåligt i tält? Jag är förvisso friluftsmänniska från att jag var liten, men jag kan inte minnas att jag sovit dåligt just pga jag sov ute i tält. Snarare är det väl roligt att alla ungarna får sova tillsammans? De har ju blivit lite "uppdelade" de andra säsongerna, så nu får de lära känna varandra allihopa snabbare. Det kommer säkert inte vara så hela säsongen.
Såg ut som en variant av militärtält och de brukar hålla rätt bra klimat faktiskt.