Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller fullständigt med gällande kräkandet. Det står mig upp i halsen.
Helt urtrist avsnitt
Kräkas kan ni göra allt ni vill, men jag som skrev inlägget om Anna har faktiskt inte sagt ett ord om genusfrågor. Det måste vara eran tolkning.
ja!
För mig hade inte detta avsnitt ngt alls med ponnyakuten att göra.
Borde inte tiden utnyttjas bättre?
Ingen har påstått att du brukar begreppet genus, men din kritik är ändå relaterad, särskilt som du utan belägg kallade det sexism i den förra PA-tråden. (som sagt: Hur vet du att Anna inte är en av tränarna endast för att hon är kvinna, och inte för att hon 1) själv bett om det och/eller 2) inte platsar då hon inte har tävlingsmeriter eller "utstickande" inriktning nog?)Kräkas kan ni göra allt ni vill, men jag som skrev inlägget om Anna har faktiskt inte sagt ett ord om genusfrågor. Det måste vara eran tolkning.
Helt urtrist avsnitt
Ingen har påstått att du brukar begreppet genus, men din kritik är ändå relaterad, särskilt som du utan belägg kallade det sexism i den förra PA-tråden. (som sagt: Hur vet du att Anna inte är en av tränarna endast för att hon är kvinna, och inte för att hon 1) själv bett om det och/eller 2) inte platsar då hon inte har tävlingsmeriter eller "utstickande" inriktning nog?)
Tyckte du att din kommentar var mer givande?
Nä, den var nog ungifär lika lusig som din!
Skulle du vilja förtydliga varför det stör dig att Anna är "fritidsledare"?
*KL*
Förövrigt gjorde det här avsnittet mig mest avundssjuk. Jag vill också hoppa välutbildad fälttävlansponny!
Äsch, stör och stör. Jag tar väl i.
Men jag vill minnas att i första serien, då hon var stallchef åt Tobbe (väl?) var hon också lite stallchef åt barnen, dvs var hästmänniska. Nu är hon i en roll som dom lika gärna kunde gett till Laila från Idol. Tycker det är lite synd bara.
Kul att hon var med och red denna gång iaf.