Ponnyakuten 2013

Babe

Trådstartare
När startar ponnyakuten?
Brukar inte det vara så här dags? Eller har jag missat det iår?

/B

Sv: Ponnyakuten 2013

Ponnyakuten brukar väl visas under våren. Så den börjar nog nån gång i slutet av januari eller februari. Det ska bli spännande, då min granne ska vara med i år.

Mähh, jag fick för mig att det brukade vara på sensommaren, men det kanske är då det spelas in?

/B

Brukar vara i januari/februari. Men säsong 3 kan du kolla på på svtplay just nu :)

Den har jag ju redan sett :mad:

Trodde att det var dags för en ny ponnyakut nu, men jag får väl stilla mig ett halvår till då :banghead:

/B

Är det någon som vet hur det gått för de deltagare vi fick se i våras? Jag är mest nyfiken på den prickiga hästen- Lilla Gubben kanske den hette.

Jag har för mig att Anna har kvar Lilla Gubben (som väl introducerades som Eldorado först? Jag fattade aldrig det där ...).

Som jag förstod så kallades han bara lilla gubben men hette på papper Eldorado!

Ingen som vet om Anna har en blogg elr liknande? Hade gärna velat veta om hon har kvar Lilla Gubben, men hittar bara hennes gamla blogg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det finns en grej som Linus Herzig tänker på så fort någon nämner Ponnyakuten, och det är hur många gånger han trillade av. Ponnyn...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Gunnar
·
Träning Har kollat igenom gamla säsonger av Ponnyakuten som ligger på SVT play. Här pratas det mycket om hästar som är bortskämda, ouppfostrade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 244
Senast: Takire
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 067
Senast: Bison
·
Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 440
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar