golden_tinka

Trådstartare
Sitter har pa andra sidan gjorden och funderar pa om jag helt har missat det!?:crazy:
Har hittat resultatet for hast, enbet. men inte for ponny.
Halls VMet for ponny samtidigt, senare eller ar det inget VM for ponny?
Snalla ge mig lite uppdatering. Garna Hur det gick for svenskarna, om det redan har vart. :)

Sv: Ponny VM

Ponny och häst är separat. Förra året var det Ponny-VM och nyligen häst-VM. Alltså är det nog ett år kvar innan nästa ponny-VM om jag hängt med rätt.

Japp ponny VM hålls nästa år, enbet, par och fyrspann samtidigt...

Ok, tack for era svar da maste jag fatt allt om bakfoten som trodde att det var i ar! Slipper jag oroa mig mer for det!:)

Är det bestämmt vart det kommer att hållas? Har för mig att det var typ Norge/Danmark... men jag kanske drömmde det..:rofl: Nån som vet? //MW

Enligt Bellinga HCC's hemsida så har du helt rätt, det skall gå i Danmark, Dortealyst 18-22 Juli... Så det blir att planera in semestern då... :D :D :D

JA det blir väl att man får lägga semestern lite smart...:rofl:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 301
Senast: Snurrfian
·
Samhälle https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/ar-sa-klart-valdigt-olyckligt-pa-alla-vis/ What the ever fucking hell?!? Hur kan...
2
Svar
26
· Visningar
2 574
Övr. Hund Hej! Jag har en tjanst att be om, for jag haller pa att fundera mig galen.. Om 4 veckor ska vi hamta hem en liten Vastgota spets...
Svar
18
· Visningar
2 079
Senast: ElinAgnes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix