ponny problem

G

Gunilla

hjälp.
har en ponny som kickar för allt just nu.har haft henne sen juni .:bump: jag behöver hjlp vad är fel med henne.i somras var det inga som helst problem,började för 3 veckor sen vad gör vi:confused:
 
Sv: ponny problem

det ni bör göra är att göra en grundlig genomgång av ponnyn. Den kan ha ont någonstans och därför sparkar den hej vilt efter sig.
 
Sv: ponny problem

hejsan nikki.det går över efter en stund när pojken har varit bestämd en stund.tycker du att man ska prata med en vetrinär om detta:)
 
Sv: ponny problem

Om du lägger tråden på rätt ställe så får du nog fler svar.
Hantering eller vårdforum passar bättre.

Här ska det bara vara frågor och hjälp om Bukefalos.

moderator
mysko
 
Sv: ponny problem

Om du lägger tråden på rätt ställe så får du nog fler svar.
Hantering eller vårdforum passar bättre.

Här ska det bara vara frågor och hjälp om Bukefalos.

moderator
mysko

Underskatta inte faderator Gunnars helande förmågor.
Han lagade ju hela bukefalos häromveckan! :idea:
 
Sv: ponny problem

kan det bero på pälssättning? vet hästar på ridskolor som tar det så hårt att de inte klarar av att ridas.. x-tra b-vitaminer och lite vila i några veckor kanske hjälper?
 
Sv: ponny problem

Hajsan!:)
Min ponny började kicka jättemycket i vintras för att han var så uttråkad! Pga av all snön kunde jag bara skritta när vi red ut, och det var ingen hoppträning för tillfället, minns inte varför. Sedan gick jag på en hoppträning med honom, också blev han glad igen!:D
 

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 103
Senast: Juli0a
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 355
Senast: Sesca
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 272
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp