polluxspel- starshine - hjälp!

lizan

Trådstartare
Moderator
Någon som har Starshinespelen från pollux?

Sitter med del 1 och 2 och funderar över guldstjärnorna. Någon som lyckats ta alla guldstjärnor?

har lyckats ta alla utom 2 på första, och alla utom 1 på andra..

vill mest veta om alla finns! :p och vad som händer om man tar alla?
vill inte veta vart alla finns, men gärna hur många som finns på varje bana eller så..

det här gör mig galen! o jag bara spelar o spelar o spelar, men inte tusan hittar jag alla för det! :p

Sv: polluxspel- starshine - hjälp!

är det verkligen INGEN som fått alla guldstjärnor? :p

är det någon som spelat det då som vill dela med sig av hur många guldstjärnor man hittat på varje bana? kanske kan hitta vart man missat en bara? :p

jag börjar bli desperat! ;)

Jag har en kompis som har varvat Starshine spelen.
Ska be henne skriva här så att du kan få svar.
För mej så funkar inte spelen datorn hänger sig efter ett tag trots att den är nästan splitterny. :angel:

klarat spelen har jag ju gjort.

men jag irriterar mig på guldstjärnorna, vill veta vad som händer om man tar alla. :p så du kan ju fråga om hon tagit alla guldstjärnor, och i så fall får hon gärna skriva! ;)

Liknande trådar

Fritid Jag funderar på en solosemester på 1-2 övernattningar i sommar. Det finns ett gäng loppisar, byggnadsvårdsbutiker etc som jag vill åka...
2
Svar
25
· Visningar
968
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 071
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 843
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 998
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar