Man får vara snabb att plocka ut mynten
Hur tänker ni ang coins och gym? Plockar ni ut direkt, så ett åt gången per 21 h eller försöker ni samla på er fler gym och ta flera på en gång?
Känns så drygt att vänta så länge mellan man kan samla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får vara snabb att plocka ut mynten
Om jag tror jag kan ta 2 gym ( har inte fler i närheten) så tar jag båda sen plockar coins. Men det har hänt typ 1 gångHur tänker ni ang coins och gym? Plockar ni ut direkt, så ett åt gången per 21 h eller försöker ni samla på er fler gym och ta flera på en gång?
Känns så drygt att vänta så länge mellan man kan samla![]()
Tänker som Trott. Oftast har jag bara möjligheten att ta ett gym och då plockar jag ut coins direkt. Men senaste veckan har jag haft turen ibland att ingen tagit över gymmet vid stallet från mig på 21h. Då brukar jag försöka ta ytterligare ett gym innan jag plockar coinsHur tänker ni ang coins och gym? Plockar ni ut direkt, så ett åt gången per 21 h eller försöker ni samla på er fler gym och ta flera på en gång?
Känns så drygt att vänta så länge mellan man kan samla![]()
Med incense spelar det ingen roll hur mycket som spawnar naturligt, de kommer till dig ändå.Nu har jag en liten Dratini som buddy. Matchar mitt team och outfit perfekt!
Men jag har en fråga. Har sparat ihop coins till en insence nu som jag ska använda på båten till Riga ikväll. Men när bör man sätta igång den? När man lämnar hamnen? Känns väl inte som det finns så många mitt på havet?
Nä det är klart. Men det var ju någon som skrev att dom använt den på båten med succes så ville veta om det var någon speciell tidpunkt som var bäst.Med incense spelar det ingen roll hur mycket som spawnar naturligt, de kommer till dig ändå.
Det jag har hört är att man får roligare pokemon om det inte finns några spawn i närheten. Så jag personligen hade inte slagit igång den förrän jag hade kommit ut en bitNä det är klart. Men det var ju någon som skrev att dom använt den på båten med succes så ville veta om det var någon speciell tidpunkt som var bäst.
Verkligen? För på landet har vi aldrig några i sightings men när jag kört incense där har jag bara fått pidgeys, weedles och rattata typDet jag har hört är att man får roligare pokemon om det inte finns några spawn i närheten. Så jag personligen hade inte slagit igång den förrän jag hade kommit ut en bit![]()
Jag var mitt ute i skogen och fick en carterpie annars roligare figurer så det beror nog på turen/oturen vad man får. Som med äggenVerkligen? För på landet har vi aldrig några i sightings men när jag kört incense där har jag bara fått pidgeys, weedles och rattata typ
men då kan jag nog sätta på den när som i stort sett.
Fast samtidigt blir det omöjligt att fånga nånting om båten är skitsnabb dessutom.Det jag har hört är att man får roligare pokemon om det inte finns några spawn i närheten. Så jag personligen hade inte slagit igång den förrän jag hade kommit ut en bit![]()