Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror något har hänt på parkeringen utanför jobbet, igår fångade jag en Rhyhorn, och idag en Cubone på ungefär samma ställe, båda nya för mig. Spännande att se vad som väntar på mig när jag kommer ut från jobbet imorgon :D

Abra verkar inte spawna lika mycket här längre... Crap, jag som behöver några fler :down: Men jag har 3 st 10km ägg på kläckning iaf så jag ska inte klaga! :D

Hur ser det ut med nya uppdateringen för er andra förresten, är det någon som fått den än?

Tog en sväng in till stan för att jaga i det fina vädret, tänkte skramla ihop till ett litet evolvningsrace igen.
Men jösses!!! Slösade bollar på varenda en som dök upp och de flesta stack ändå. Känner mig faktiskt lite sur och lurad just nu. Hade 25 000 kvar till level 22 och tänkte att jag borde komma nära på ett par timmar i solen. Nu är jag 21 500 ifrån level 22. :grin: Det mesta på stops.

Tog en sväng in till stan för att jaga i det fina vädret, tänkte skramla ihop till ett litet evolvningsrace igen.
Men jösses!!! Slösade bollar på varenda en som dök upp och de flesta stack ändå. Känner mig faktiskt lite sur och lurad just nu. Hade 25 000 kvar till level 22 och tänkte att jag borde komma nära på ett par timmar i solen. Nu är jag 21 500 ifrån level 22. :grin: Det mesta på stops.
Lite samma lika för mig idag. Inte för att jag försökte fånga hur många som helst, men 8/10 av de jag försökte med fick jag slösa bollar som fan på för att få, eller så stack dom. Jag brukar annars ha rätt bra flyt och kunna fånga 2-500 cp pokemon på typ 1 boll och möjligen ett bär (om det inte är pidge eller rattata dom är ju skitdryga oavsett om dom har 14 eller 300 i cp....) men inte idag O_o

kl
Har ni uppdaterat? Finns att göra nu. Vilken Buddy valde/väljer ni? Jag tog Vulpix :)

Lite samma lika för mig idag. Inte för att jag försökte fånga hur många som helst, men 8/10 av de jag försökte med fick jag slösa bollar som fan på för att få, eller så stack dom. Jag brukar annars ha rätt bra flyt och kunna fånga 2-500 cp pokemon på typ 1 boll och möjligen ett bär (om det inte är pidge eller rattata dom är ju skitdryga oavsett om dom har 14 eller 300 i cp....) men inte idag O_o

kl
Har ni uppdaterat? Finns att göra nu. Vilken Buddy valde/väljer ni? Jag tog Vulpix :)

Blev Charmeleon nu. Behöver 80 candy för att utveckla så bara att promenera på ;) . Sen när jag fått ihop min Charizard så får vi väl se vad jag behöver efter det :)

Jag och mamma roade oss idag med att åka till alla pokestop i samhället och sen stannade vi vid gymmet för det hade fel färg och det var svaga pokemons så vi parkerade framför en bil där det satt folk och då blev gymmet lite för långt bort så vi vinkade till dom i bilen och körde runt den och tog över gymmet för dom :P
sen höll vi inte gymmet länge men det var roligt :D

Nu har min uppdatering kommit också :bump: Tänkte välja Growlithe för det är sååå lite kvar till jag kan evolva, men när jag kollade appraise så var den inte så jäkla bra ändå... Så jag håller tummarna för att jag kan hitta en bättre och samlar candy åt min Vulpix istället :) Planen var annars Pikachu för att få ihop de sista 7 candys som krävs för evolve men den spawnar i närheten i tid och otid så nä, det känns onödigt. Då kan lika gärna Vulpix få samla candys medan jag fångar Pikachu :p

Fick också uppdateringen nu. Valde Oddish. Mest för att jag är otålig och vill evolva nån gång!
Längesen jag fick en ny pokemon nu :(

Jag har valt Squirtle. Lär ta ett tag att knalla ihop candyn som behövs, men alla candy är ju bra candy så att säga. :)

Har kollat å kollat men ÄNTLIGEN låg uppdateringen där !!!

Kommer sätta en Gyarados som buddy... Har 272 Magikarpcandy och fångade en cp199 Magikarp igår :bump: (har en 190 och en 188 också) Även om man fångar många Magikarps sååååå...

Men annars är Eevee min favvo så kommer nog ha en som buddy sen...
Fast har ju massor som jag vill ha mer candy till så de kommer bli "hårt" ;)
Growlithe, Oddish, Squirtle osv...

Nu har jag sparat ihop 510 coins så köpte just 8 lucky egg :)
Nu ska jag evolva min "ihopsamling" ... 79 st ;) (bla 30 pidgeys och 11 Ratatas) Se hur många jag hinner med...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 47 48 49
Svar
969
· Visningar
60 510
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Sonen fick pengar av farfar i julklapp och vill köpa ett gaming-headset till PlayStation 5. Jag spelar inte och känner mig helt...
Svar
6
· Visningar
281
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka