Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite samma lika för mig idag. Inte för att jag försökte fånga hur många som helst, men 8/10 av de jag försökte med fick jag slösa bollar som fan på för att få, eller så stack dom. Jag brukar annars ha rätt bra flyt och kunna fånga 2-500 cp pokemon på typ 1 boll och möjligen ett bär (om det inte är pidge eller rattata dom är ju skitdryga oavsett om dom har 14 eller 300 i cp....) men inte idagTog en sväng in till stan för att jaga i det fina vädret, tänkte skramla ihop till ett litet evolvningsrace igen.
Men jösses!!! Slösade bollar på varenda en som dök upp och de flesta stack ändå. Känner mig faktiskt lite sur och lurad just nu. Hade 25 000 kvar till level 22 och tänkte att jag borde komma nära på ett par timmar i solen. Nu är jag 21 500 ifrån level 22.Det mesta på stops.
Lite samma lika för mig idag. Inte för att jag försökte fånga hur många som helst, men 8/10 av de jag försökte med fick jag slösa bollar som fan på för att få, eller så stack dom. Jag brukar annars ha rätt bra flyt och kunna fånga 2-500 cp pokemon på typ 1 boll och möjligen ett bär (om det inte är pidge eller rattata dom är ju skitdryga oavsett om dom har 14 eller 300 i cp....) men inte idag
kl
Har ni uppdaterat? Finns att göra nu. Vilken Buddy valde/väljer ni? Jag tog Vulpix![]()
I den nya uppdateringen kan man välja en "buddy" som gör att man kan samla candy genom att promenera med dem. Detta görs om du trycker på din gubbe nere i vänstra hörnet.Vad menar ni alla med välja?![]()
Det kan man men man börjar om på nya km när man byter. Tex du har gått 2 km på den du har och byter till annan. Då börjar räkneverket om igen från 0 så smartast torde vara att byta när man precis fått en candy på den Buddy man harKan man byta buddy när man vill?