Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser man hur många km man gått med sin buddy?
Alltså känslan när Endomondo säger 3.5 km och min buddy säger 2.6 kmKommit upp i lv 22 nu iaf.
Ja min gps är helt åt skogen. Jag kan missa 7 stop på väg mot jobbet för gpsen krånglar, fryser, springer rundor och bara tappar mottagningMin brukar säga en tredjedel... J...la GPS ibland
fråga: detta med GPS när det gäller pokemon go handlar det bara om vilken gps man har till telefonen eller är det spelet som har egen GPS?Min brukar säga en tredjedel... J...la GPS ibland
Ja det var lite så jag fattat det innan också ? Men funderade på om gps funkar olika på olika telefoner? Eller ja kanske rimligare är hur bra nätverket funkar kanske där man går ?Pokémons gps-grejs kollar av var man är varje minut och mäter sen fågelvägen hur långt man gått sen förra gången den kollat av. Går man således i cirklar och svängar och sådär så får man rätt lite tillgodo medan mer raksträckor gör att man får ut mer av promenerandet.
Ja det var lite så jag fattat det innan också ? Men funderade på om gps funkar olika på olika telefoner? Eller ja kanske rimligare är hur bra nätverket funkar kanske där man går ?
Första dagen med buddy och jag blir sängliggande hela dagen![]()
Jag märker att allt spelande verkligen har tagit musten ur batteriet på mobilen. Hade 60% när jag gick ut, sänkte ner skärmstyrkan så mycket jag kunde men så jag fortfarande såg vad jag gjorde. 1.5 timme senare hade jag 5 %. Visst, jag hade spelet igång hela tiden, men satan så mycket batteri drogs inte i början när man spelade![]()
Man får vara snabb att plocka ut mynten.Å där vart jag av med det![]()