Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tagit dem som premiecheckar, d v s handlat för dem.
Vårt hushåll handlar också för dem, men om du har många poäng kan du tex köpa golf eller resor för dem framförledes? Ex. ger 100 000p en rabatt på 1000:- hos TUI, så om du har riktigt många poäng kan det kanske finansiera en hel resa (1 milj. poäng ger således 10 000:- in i potten).Vad gör folk med sina bonuspoäng från Coop?
Jag har typ hundra miljardersch poäng på Coop men ingen aning om vad jag ska göra med dem...
Inte vet jag vad jag ska göra av den här tråden heller. Övrigt är säkert fel...
Köpt dyrare saker med dem, typ en dammsugare, stor blåtandsstereo, även växlat flygpoäng nån gång ocksåVad gör folk med sina bonuspoäng från Coop?
Jag har typ hundra miljardersch poäng på Coop men ingen aning om vad jag ska göra med dem...
Biobiljetter en masse! Inte så gångbara just nu men annars.Vad gör folk med sina bonuspoäng från Coop?
Vad gör folk med sina bonuspoäng från Coop?