C
CaliforniaSwed
Kom ihåg alla det är inte BARA sadlar som gäller när det gäller "Parelli" sadlar eller kopier, Paden har en enormt del i den med. Sadlarna är byggt att gå ihop med paden, Inte bara sadeln själva med vanlig pad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Save Yourself!!!!
men förresten, vi har int fått savvy club dvdn! vart ska man maila och skälla på dom?
men förresten, vi har int fått savvy club dvdn! vart ska man maila och skälla på dom?
Appropå "who is the boss hoss even in the own house" ... Varg i fårakläder eller så äääälssskar han mig så.... Det hade nog varit värre om det varit jakten i oktober! Men jag gör aldrig något för mig själv utan e hemma jämt med mina små telningar... Har varit hemifrån när Tuss blev sjuk, när vi sålde Dacke och sen...nej,det var nog det enda gångerna på 3 år! Jämt på vift!
Så han tycker nog gott att jag kan åka på clinic en gång i allafall...
Kom ihåg alla det är inte BARA sadlar som gäller när det gäller "Parelli" sadlar eller kopier, Paden har en enormt del i den med. Sadlarna är byggt att gå ihop med paden, Inte bara sadeln själva med vanlig pad.
Precis! Det är inte själva leken som är dominant men hur man "presentera" den. Eller hur?Ser man det främst som dominanslekar och inte som inlärningslekar kan jag mycket väl förstå att man skall vara försiktig att använda sig av det på mycket dominanta och självständiga hästar - oavsett om vi pratar hingstar eller gamla ledarmärrar.
Ursäkta men nu kommer jag här och säger emot alla;-)
Det har inte jag heller, konstigt? Har mejlat, men inte fått svar ännu. Du kan ju meddela vad de säger om du nu mejlar och fått ngt bra svar.
/Marion
asch, det kändes lite grand som jag gjorde det, men det gjorde jag kanske inte;-)