PNH Tjatter...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: PNH Tjatter...

Ojojoj, tänk om man hade pengar....:angel: Hoppas du får tag på nån som kan hänga på dig.

Satterstina!! Jahaja, har du glott färdigt på alla dvderna nu?? :p Helt slut i ögonen o huvet?

Nån mer som svarat på P mail om okt dvdn o fått infon om L1-4 som ska finnas på Savvyclub sida framöver? Jag är lite tröög men jag vill veta, kanske du CS kan informera oss efter helgen? :banana::bump: Åh vill ju ha nya L2 fort snart NU! Är så nyfiken på Move Closer Stay Longer by Dr Stephanie Burns och allt annat förståss.

Kram o Gonatt ZZZZZZZZZZZZ

Men tänk på detta...De har inte haft (som jag minns) att L4 assment har varit på hemsidan. Kanske det är det de kommer ut med, en ny L4!:idea: Väldigt mycket prat om L4 sista tiden. Men det är bara 3 dagar kvar så ska vi veta vad de har för planer.:bump::banana:

Jag hoppas för ny L3 och L4!!!:banana::banana:

Toria - Denna bok från SB är väldigt bra. Det är otroligt vad det hjälper i allt annat än bara med hästar! När SB pratar i L1 och L2, lyssna!!!! Hon är fantastiskt. Hon gör det så du vill lära och du känna bra att gå utanför din comfortzone. Jätte bra bok!

Marer - du har en PM!

PS. Jag får en ny NP i Birmingham! Bara hoppas att det är rätt färgen denna gången, utan märke. Den andra är såld.

Jaaaaaaaaaaa...:love: De var jättebra! Förlåt att jag inte fått iväg dem:crazy:
De väntar på att jag ska komma ihåg dem på bänken i köket! Så slut på mig och mitt minne så du tror inte! Tusen tack, var jätteintressant!:bow:
PS Toria, du har PM DS

vad är det för dvder? hur många är det i kö?:angel:

Nån mer som svarat på P mail om okt dvdn o fått infon om L1-4 som ska finnas på Savvyclub sida framöver? Jag är lite tröög men jag vill veta, kanske du CS kan informera oss efter helgen? :banana::bump: Åh vill ju ha nya L2 fort snart NU! Är så nyfiken på Move Closer Stay Longer by Dr Stephanie Burns och allt annat förståss.

Jag svarade oxå på undersökningen, men jag förstår in heller, ska L1-L4 finnas på club sidan? eller är det bara assigment till dem? Jag vill ha L2 nu! :)
Är det någon som kan förklara för mig, L4, jag trode inte den fanns som hemmastudieprogram, eller ska de släppa de som de?

Jag tänkte mest på lhb dvderna =) om du hade orkar glott på några iallafall :-D (du har pm ;-)

snaelilja: Det är en skiva (savvy club)om colt start och en skiva om en lb int häst som Satterstina lånat, vill du låna dom med? PMa mig om du vill.

Jag tänkte mest på lhb dvderna =) om du hade orkar glott på några iallafall :-D (du har pm ;-)

snaelilja: Det är en skiva (savvy club)om colt start och en skiva om en lb int häst som Satterstina lånat, vill du låna dom med? PMa mig om du vill.

Jag ställer mig gärna i kö för lån av dessa dvd´s om det går och om du orkar hålla på och skicka runt dem till folk förstås :)!

någon här som skulle vilja låna ut issiue 33 april 2008 till mig?

vi blev medlemmar ganska nyligen så jag har missat det, och när jag tittade igenom vad som fanns på den så känns det som om jag verkligen skulle behöva se den..

Snaelilja kan ju skicka dom till dig efter hon har sett dom o sen skickar du dom till mig =)

oj oj oj nu är jag LOST!

har precis kikat in på parelli.com och läst om deras nya parelli patterns.

jag har aldrig förut tyckt att de uttnyttjat folk med priser och sådant.. men patterns är gjort för att köpa allt på en gång, och vad händer om man är på L2? och sen vf dela upp det hela i de 4 savvys? förut var det gjort att man ska komma olika långt i savvysarna i början... nu då?

eller är det bara jag som fått allt om bakfoten?

Jo, jag trodde att det bara skulle komma ny utformning på de levels som redan finns, men nu verkar det vara ett helt nytt upplägg för alla lev.

Visserligen var ju inte paketet så fasligt dyrt om man jämför med att köpa alla de tidigare lev. Funderar på att slå till faktiskt :). Fast jag känner mig lite lurad, eller hur man ska uttrycka det, eftersom jag precis köpt en assasment från deras webshop :grin:. Men, men, antar att de gör detta för att det nya systemet är sååå mkt bättre, eller...;)

Men det är alltså så att detta paket med the four savvys ersätter alla de tidigare lev.? Har jag fattat rätt?

mm verkar så, man kan bara göra de gamla level assesmentsarna under hösten sedan är de utbytta mot en annan bedömningsmetod som går ut på att man får certificat i de olika savvysarna. så man kan ha level four savvy i en men bara level ett i de andra....
Tyvärr är skivorna bergis för bra för att låta bli att köpa;-) Fast det verkar vara en skiva bara i varje paket...

bara en skiva i varje paket så du menar att de får ihop L1-4 i låt säga liberty på EN dvd?:confused:

då blir det oxå att passa på att ta level 1 nu i augusti kanske, och L2 i oktober då Erika kommer till oss för sista gången i år..

Neeej, jag fattar ingenting...??:o :crazy: Eller hmmm, ok..Nu har jag oxå glott på hemsidan, shit holy smoke! Oh no...jag ville ju ha en vanlig Level 2a *börjar jaga direkt på ebay!*

Senast ändrad av en moderator:

Äh, vad f*n, money money money... Är det någon mening med att fortsätta med level 1 som man har? Level 2 lär bli billigt nu på ebay!:)
Shit pommfritt, vad trött jag blir... Säkert genomtänkt och bra but still. Positiv tänkare va?:rofl:

Jag tror inte detta nya är så dåligt som det låter, tror faktiskt det blir lite enklare att genomföra och fördjupa sig i det man är intresserad av. Och enklare att vet vad man är dålig på och vad man behöver träna mera på. Sedan tror jag dom som har varit till UK kan berätta lite mera och det nya för oss.

Själv har jag gamla level 1-3 och nya 1-2, och man kommer nog fortfarande ha stor använding av dessa boxar. Även om jag tänker köpa det nya, när jag har lite mera pengar i plånboken.

Jag tror också det är ett bra koncept, men tycker dock att det är lite lite med en dvd per savvy :crazy:, men vad vet jag, det är säkert väl genomtänkt.

Hoppas också att de som varit i UK kan berätta mer om detta. Hur som helst så har jag absolut tänkt köpa :).

Frågan är ju om man ska köpa paketet med succes series när man ändå handlar, blir ju billigare än att köpa det senare om det skulle vara så att man vill ha :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
  • Låst
Hästhantering Nu börjar vi om igen. Ingela hade rätt, den andra tråd var lång...:angel: Jag hoppas att detta tråd är lika trevlig och att flera...
53 54 55
Svar
1 093
· Visningar
59 676
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar