Sv: PNH Tjatter...
Skulle nog behöva en carrotstick för han sover igenom vad som helst!
Vem vet, du knske blir en lycklig ägare till en blivande Stervallack om det går åt pipan för oss på clinicen!
Typiskt att det skulle träffa älgjakts veckan så jag smörar allt vad som går så att han e hemma och att jag får åka... Har ju några ess uppe i skjortärmen
Jag köpte en dyr grimma på H.C och skulle sätta på den men gissa vad?! Den e för LITEN! 300 spänn åt pipan trots att den snorkiga hästdamen sa att den skulle passa.. Suck!
Appropå din sadel, min "butt" e mycket större än din! Jag tror inte jag får plats
Jag kanske fastnar!! Fuskit, jag vill bli smal igen, vem kan tro att jag hade storlek 29 på jeans en gång i tiden och nu e det det största man kan hitta
Men jag kommer nog få motion om jag ska bli en horsewomen!
Jag e klar med L and H behavior, jisses så mycket info och så mkt (lite) klokare jag blev.. Nu måste jag ha success series... ebay nästa..
Liten Parellihistoria..
Vi hämtade hästarna i onsdags från sommarhagen och det e nästan 1,5 månader sen vi gick dit med dem så Obe var riktigt RB medans Tuss lufsade på. Obe satte av i full karriär och fnös och studsade (oj, vad han e fin
) men jag blev inte rädd som jag hade blivit förut utan fick stopp på honom direkt och han lugnade ner sig rejält efter det. "Thanks I needed that", kind of thing. Han fick spunk vid ett pyttelitet dike men jag pressade honom inte utan App and re två ggr sen gick han över. Följde mig sedan hela vägen hem utan större bravader.
Min självförtroende sköt i höjden av det lilla, jag gjorde kanske inte allting exakt rätt men det gick bra på min nybörjar nivå!
Jag hängde inte och dinglade i grimman gormandes över att han var så fånig utan kändes som jag hade kontroll utan att behöva sätta livet till!