T
Toria
Sv: PNH Tjatter...
Du är så himla duktig, Skuggi
Du är så himla duktig, Skuggi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kan knappast stämma en för vilket domännamn man köper, det är nog inga problem så. Däremot vill de såklart inte att man lånar loggor osv. Jag ska som sagt formulera mig och skicka iväg ett mail till dem, skulle verkligen vilja att vi kunde få en länk från parelli.com
Tror nog att vi ska kunna få till något bra
*KL*
Patterns FUNKAR!!!!!
Mina hästar sabbade ju plötsligt alla försök att träna level 2. (det var förstås jag som gjorde fel men resultatet blev att vi tog en rejäl paus.
Jag hade blivit för prestationsinriktad och malde och gjorde för svåra saker och de fattade inte meningen med något och mina damer vill ha meningsfulla sysslor.
Köpte Patterns för jag var så himla nyfiken på vad de hade hittat på, det är så himla smart så man kräks. Det likanr vid första ögonkastet INGENTING av vad man sett förut och så plötsligt inser man att här går man från HUR man ska göra saker med sin arma häst till VAD man ska göra! SUper duper! Dessutom är ALLT som jag INTE gillat med pnh borta från vad man visar, PAT ger en häst GODIS tex;-) och det finns inte ett MAKE eller donk med vare sig stick eller string
Så jag gick ut och testade level 1 pattern på tvååringen som bara stegrat på sista tiden när jag försökt skicka henne någon stans och hon GÖR det och FÖRSTÅR det och tycker det är HELT okej!
Det här kommer att öka efterfrågan på instruktörer men det kommer att göra att många många kan traska vidare i levlarna fort och roligt och framförallt hur simpelt som helst!!!
Iden är att man lär hästarna ett antal mönster som man sedan variearar i det oändliga i de olika levlarna, SKITSMART!!!
Hmmmm how intresstingHehe näe men jag funderar ibland på att använda växthuset till någonting lönsamt;-)