C
CaliforniaSwed
ja, i slut ändan så betalde jag runt 11000:- med tull och frakt( och 2 gjodar). Jag fick en bra pris på den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad var det som inträffade?För ni flesta, ni vet att jag har haft en kamp med hovis att hantera mina hästar när han ska verka. Så jag hade bestämt att lära mig själv innan problem blir allt värre. Så vi lånade en hovis från Tubbe, Tack för lånet!
min mamma har alltid varit intreserad av naturlig hästhållning och träning. och parelli nämns alltid till sin fördel i böker och från andra nh tränare. så jag skickades iväg till sundsvall på en vecka för att läsa mig o se om det var något. sen köpa vi paketen och det har förändrat allt!
Du kan rida mellan gräsplättar te x, det har en undergörande verkan;-)
Eller så rider du TILL olika saker där hon får vila en stund i mönster som hon kan lära sig. Att rida passenger funkar jättebra på min märr, en stund i början på varje pass, jag mjukar upp och känner in och hon blir lyssnande och slappnar av i att HON får bestämma. Fast nu rider jag med clicker och då är problemen med motivation bortblåsta;-)