Sv: PNH Tjatter...
Finfina pålle
Ja, PNH är helt rätt. Min gamgamla häst jag hade lärde mig allt om detta, hon var en RB introvert (mest) exploderade, skenade HAHA, inge kul när man är grön. Efter ett tag, år...lärde jag mig att lägga det vanliga, som alla andra gjorde, på hyllan och började lyssna på henne och det funkade. Vi blev djupaste kompisar.
Nu, holy shit, har jag en LB extrovert/introvert och tänkt många gånger sälja henne. Har haft henne sen hon var 1 år. Gjorde som jag gjort med gamlingen, inge "det vanliga-som-alla-andra-gör" tills hon blev 5 år(8 år i år), sen blev jag sjuk och sen blev jag gravid
och tottisarna gick mest ihagen. Hade 2 som provade o skulle fortsätta där jag slutat men
tottisen blev RB EXTROVERT så in i
Jag brukar säga nu att de är enmanshästar Folk vill ju rida.... Jag har en skäckkorsning(paint-halvblod/arab-irish cob, hmm men jag blev kär..
Min avatar) o en shettis(svart så klart)...
Ja di där långa leadropen.....o sticken..men jag har sett att både Pat o Linda brukar hålla på med o trassla dom med
Sen blir jag lite, öh va ska jag göra nu..? ehh. Så står jag bara där och glor. L&hb var skitbra för mig o se, har du sett den?
PNH är jättebra för mig, kategorier, bra upplagt för min hjärna Vissa grejer är helt nya så ja, och bryta gamla sätt man har är ju svårt alltså.
Antar..att jag kommer bli gravid igen om nåt år kanske, har en 14 månaders nu men skulle vilja ha en till. Det är nog lättare och annonsera ut en PNH häst till en PNH människa(asså foder elr nåt) än o försöka "hitta" nån lämplig medryttare. Det är ju skitbra
Ojdå, bla bla...
Det är så himla kul att man hittat detta. Jag måste ju oxå börja sära på mina...hehe..och jag har läst dina trådar. Den ena drar igenom tråden för att hänga på, spelar ingen roll om det är ström elr 7 trådar. Så hon får stå inne när jg gör grejer med den andra. Den andra hoppar över boxkanten men klarar stå ute själv i hagen.
Jag har testat jobba dom samtidigt, t o m varit ute i skogen med dom men är inte riktigt confident med det.
shit, nu vakna mitt lilla hjärta så nu slipper ni mera blablablaj.på ett tag