PNH Tjatter...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, alltså den gamla innan den som kommer i Augusti. Men för mej känns det alldels för länge att vänta med L2 resan ända till dess...

Senast ändrad av en moderator:
Säga till om du ser dig själv. jag ser en i första raden (eller andra) på Orientation i klass rummet som kan vara dig kaske?

http://youtube.com/watch?v=XpN324yLP_A

Jag skulle älska det om du fortsatt hålla oss informerat om vad du gör där och vad händer. Jag verkligen önskar jag var där. **sniff sniff**

Om du vill inte vänta så är det nästan bara ebay som gäller som säljer de fortfarande.

Sv: Re: PNH Tjatter...

cs, elr nån annan.

Hallå därute! Är det nån som har Savvyclub dvd 2008 mars å sälja till mig...? Jag har hittat på ebay men allihopa vägrar skicka det till sverige...*suck* Och jag skulle så gärna vilja se mer av Zeus/ Pedro.....

Sv: PNH Tjatter...

Filosofen: Vilken kurs är du på? Gud vad härligt att vara där..

Kan man beställa savvy clubs dvd er nånstans ifrån?

hmmmm, nån som vet?

Är du i Savvy Club. Annars kan jag beställa en hem åt dig. Man kan bara beställa DVD när man är i Savvy Club via Parelli annars är det som ebay som gäller.

Hallå i sommarvädret!!!:banana: Jag har tagit bort kraftfoder och nu går det allt bättre... Men han vill gärna kicka åt mig nu fast jag "rub" och behöver inte gå längre än fase 3 (oftast fase 1 eller 2) tills han flyttar sig i porcypine.. Ska börja driving ikväll och se hur han gillar det! Anar väl redan hur det kommer att bli!
Ni kan väl skicka blommorna till lasarettet om ni inte hör från mig på ett tag!:rofl:

Jo, jag är det men har fått bara januari o april dvdn...:confused:

Hur går man tillväga? Hör av sig till Uk?

Roligt att höra du e på g :laugh: Jag har kommit till friendly, "porky" o driving game(confidence övningar) just nu(bara i hagen typ). Kämpar på med bägge mina som i stort sett stått sen 2005...Ingen av mina backar speciellt bra :crazy: de ska vara så nära heela tiden... :o Ingen kickar dock, än..

Inget lasarettbesök, nej nej det får du inte. Tänk på säkerheten först!

Det skulle fungera, det eller USA. Det också finns en savvy club email du kan maila till. de bruka vara jätte bra med att ersätta grejer och fort till omed!:banana: Fick en dålig DVD en gång, fick en ny under en vecka från USA!

Jag har inte glömt dig alls. Det är bara tiden inte räcka denna veckan. Kommer du som en looky-lou till clinicen i helgen?

Jag kommer nog förbi och kikar eller snarare hela högen! E jättenyfiken!:) Jag anade att du inte skulle ha tid för oss denna veckan, no problems.
Usch, jag har sååå dåligt samvete att åter igen banga en clinic i sista stund..:o
Försökt övertala Christer men han e för blyg för alla tjejer tror jag..
Vill så gärna men så faller det pladask i sista stund.

Jag kämpar med att få mina hästar att gilla mig efter 2 täta graviditeter men de har insett att jag inte längre bara kommer med mat så de börjar vara misstänksamma..
Kul att du oxå är på samma lekar! Hur går det? Lika pinsamt klumpig och fumlig som jag? Jag lyckas trassla in mig i repet stup i kvarten! Jag e en klassisk engelsk dressyrtjej som blev skogsmulle/western med mina pållar och ramlade in på travbanan en sväng som nu förhoppningsvis e inne på rätt spår med PNH..:bow:
Men svårt att bryta gamla vanor!:angel:
Här e igår efter lite träning... Har börjat ge honom hö i nät för han e extremt pysslig så nu e han lite bättre, han får utlopp för sina "behov"
*BILDBOMB* Obs, sista bilden ser han så kul ut i nedförsbacke och fick jättestort huvud, bra fotograf!!:rofl:

obepnh020.jpg

obepnh009.jpg

obepnh024.jpg

Jag ar pa L&HB, och sdena pa Fluidity I&II, dvs 6 veckor totalt :)

Nu har forsta veckan gatt och den var milt sagt fullspackad. Valdigt mycket att ta in och lara sig. Hade jag kommit hit utan forkunskaper hade det varit for mycket sa jag forstar verkligen att de rekommenderar att man har atminstone grunderna med sig. George, "min" hast ar lite av en Higgins, gruffar en del men blir glad nar man gor ratt.

Vadret har ar milt sagt dramatiskt, pa en vecka har vi haft 30+, sno, regn, hagel och harda vindar. Jag ar numera agare till vinterstovlar, tjocka vantar och en fleecejacka som inhandlades i bradste rappet forra veckan. Idag ar vi tillbaka pa 20+ och stark sol. Man ska verkligen inte gora sig nagra antagande. SMHI reportrarna hade nog pesionera sig kvick i detta klimatet :)

Nu ska vi ut pa workshops igen, det har vi varje eftermiddag, verkligen nyttigt. Vi far exprimentera med det vi lart oss under dagen undre overinseende av vara larare. Valdigt bra avvagning mellan fritt fall och micromanaging. Dagens guideline ar jojo-leken pa lina och i frihet (i rundcorall dock...)

Ha dte bra allihopa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
  • Låst
Hästhantering Nu börjar vi om igen. Ingela hade rätt, den andra tråd var lång...:angel: Jag hoppas att detta tråd är lika trevlig och att flera...
53 54 55
Svar
1 093
· Visningar
59 684
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar