Sv: PNH Tjatter...
Jag ar pa L&HB, och sdena pa Fluidity I&II, dvs 6 veckor totalt
Nu har forsta veckan gatt och den var milt sagt fullspackad. Valdigt mycket att ta in och lara sig. Hade jag kommit hit utan forkunskaper hade det varit for mycket sa jag forstar verkligen att de rekommenderar att man har atminstone grunderna med sig. George, "min" hast ar lite av en Higgins, gruffar en del men blir glad nar man gor ratt.
Vadret har ar milt sagt dramatiskt, pa en vecka har vi haft 30+, sno, regn, hagel och harda vindar. Jag ar numera agare till vinterstovlar, tjocka vantar och en fleecejacka som inhandlades i bradste rappet forra veckan. Idag ar vi tillbaka pa 20+ och stark sol. Man ska verkligen inte gora sig nagra antagande. SMHI reportrarna hade nog pesionera sig kvick i detta klimatet
Nu ska vi ut pa workshops igen, det har vi varje eftermiddag, verkligen nyttigt. Vi far exprimentera med det vi lart oss under dagen undre overinseende av vara larare. Valdigt bra avvagning mellan fritt fall och micromanaging. Dagens guideline ar jojo-leken pa lina och i frihet (i rundcorall dock...)
Ha dte bra allihopa!