PNH Tjatter - Part II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: PNH Tjatter - Part II

Din gamla NP bor utanför Borås och ligger nu alldeles perfekt på en mindre Welsh cob och den nya ägaren är såååååå nöjd med den, hon håller också på med Parelli.

Till alla som letar sadel:
Vi har 3 Balance sadlar till salu Marks sadel inräknad om någon är intresserad.

Sv: Re: PNH Tjatter - Part II

:) Erica kommer hit i vår, vet ej datum ännu samt första helgen i september.

OCH i juli kommer David Lichman till Falkenberg!!!!! :banana::banana: Har vi tur eller!!!!!!!!!

Synd vi har en till vår med och sen tänkte jag en i aug. Vänta för datum från henne men just nu behöver hon mer tid. Det kommer snart.

Den med david, finns det plats för 2-3 st till? Jag vill vara med, helt säkert. Kanske 2 andra med också.

--------------------

Savvy - Glad att hon var nöjd med sadeln.:D Det är nån jag prata med via e-mail (som möjligt tjuv läser:angel:) som är intresserad av en sadel men jag tyckte det skulle vara bra att får titta på en i verkligheten om man är osäkert.

Lotus7 - jag ska försöker att viska nästa gång.

Lundborg - Visst är kul. Det klart du ska vara med. Tänk på en mini semster med bara PNH folk. Antingen du kommer har så kul eller vill du döda oss allihopa:rofl:

Toria - Jag med vill veta var in på SC men hitta inte exakt de ska har i den. Ljud cd också låter spännande. Vi få se när det kommer. :banana:

Senast ändrad av en moderator:

antagligen skulle det va askul att träffa alla Parelli fans :D

sååå skönt med fler människor med samma syn på hästhantering som mig.

Huvaligen, mitt hjärta blöder med Er! men skönt att han fick somna in så fint...:cry:

Inget nytt här.. samma samma samma... för kallt, för mörkt .. ingenstans att va.. Så jag ska inte plåga Er!:D
Jag får återkomma när det finns något att berätta! :rofl:

du plågar ingen. Och jag vet att du kommer läsa och vara med ändå. Du är som mig...kan inte stanna bort så länge.

hur går det med att lyfta hovar nu?

Pyttelite bättre men ändå nästan samma ändå!:mad:

Å jag såg den där i en anna tråd, fy vad hemskt!
Så skönt att de fick upp alla hästarna, trodde nästan att det var ute med den där lilla skimmeln ett tag där :crazy:

Idag får vi alla hålla tummarna för Toria och lilla svarta!!!
Jag hoppas verkligen att det går bra.
*håller tummar, hovar, tassar och fenor här borta*

Har tränaren Erica någon hemsida som man kan titta på o kanske ev anmäla sig till clinics??

Hej!!

Här är det snöööoväder så vi har bytt datum för lilla svarta fredagen den 13e.

Jag provlastade henne igår, det gick så himla bra. Thank you Parelli =)

Vilken hemsk olyckshändelse, jag satt på en pinne o hejjade på när dom skulle få upp dom.

Kramz från en som får vänta en vecka till

Å så du kom inte iväg, jäkla väder.
Men vilket datum du fick nu istället då :crazy: *svälj*

Hej!!

Här är det snöööoväder så vi har bytt datum för lilla svarta fredagen den 13e.

Jag provlastade henne igår, det gick så himla bra. Thank you Parelli =)

Vilken hemsk olyckshändelse, jag satt på en pinne o hejjade på när dom skulle få upp dom.

Kramz från en som får vänta en vecka till

fredagen den 13e :crazy:
aja, bara låtsas som att det är ett annat datum.:D

hoppas väglaget är bättre då

Precis Samma dag som min pappa fick nu för operation i uppsala! Fredag den 13:e... Härligt med oddsen emot sig... men det kanske e en turdag framöver!:D
Satt och kikade på parelli och deras pathway! Hi hi, jag kan ha en red string snart! No riding! Happy me!:rofl:

Yes, go for it girl!!!

Själv insåg jag att det inte kommer krävas allt för mycket för en blå :D
Har ju redan en röd som jag är mycket stolt över *fniss*

Sambon frågade om jag inte skulle börja använda den röda, jag såg bara ut så här :eek: Det går ju inte :rofl:

Hur ser det ut för er andra här inne, vilka Levels har ni klarat och fått godkända?

Ska vi inte peppa varandra? Vi kan ha som mål att klara "nästa" Level som man ska till under detta året!

Såg att man kan lägga sina filmer på Youtube och få den godkännda därifrån, det är ju toppen. Då slipper man redigera och bränna en skiva som man sedan måste skicka.

Jag tog L1 i maj 2008 och fortfarande inte har min string eller cert.:cry: Jag har self asst. L2 förut med Dee Dee men ska gå genom det med det nya igen med Red.:d Om man skicka in sina auditions innan may 1 så är det gratis! Prata med min HK att göra en film för L2 online nästa vecka sen man kan bara skicka en savvy i taget. Vi ska ser hur många vi får in innan maj 1st.:angel:

Själv klart vet vi nu att din sambo har inte alla sina får hemma!:eek: Använda röda stringen?!?! Är han helt kokos eller?:p:rofl:

Jag vill så gärna får den i en av de tavla som den där tjejen göra med stringen och certen och bilder mm. De är så fina:love:

Verkat Saffe idag och han var rätt så snällt i sin jävel skap. HK är snäll och lugn så jag tror Saffe tyckte om henne.:banana:

Det är bara börja self asst. så är du snart klart! Jag kan hjälpa dig filma!!!:idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
  • Låst
Hästhantering Nu pga av vi var totalt ignorerad med vår frågan att öppna up gamla tråden, så börjar jag en ny. :smirk: ändra titeln lite så kanske...
65 66 67
Svar
1 336
· Visningar
90 446
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar