PNH Tjatter - Part II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: PNH Tjatter - Part II

Cornelius: Jaaaa Det skulle vi :D Dom tar ju hem Erika till Söderköpingtrakten, Snealilja eller var det Skuggi? eh...? Det var läänge sen man hörde nåt därifrån? Men jag bor ju liksom mitt i...Man skulle ha bättre med plats...shit.Tänk..en massa bilar o transporter utefter våran grusväg :rofl: o en massa hagar på hela vallen WOAW!

Den här länken var bra, den puttar jag. Alla som är nyfikna, som inte har råd med å köpa alla dessa filmer å så....Detta är en av de bättre länkarna jag sett! Och uppdateras :d

http://www.horsechannel.com/horse-ex...nute-tips.aspx

Lite blabla...Bägge mina hästar är för det mesta LB extrovert, båda food oriented. Parodi går över till RB extrovert medans Majsa går över till RB introvert. UUUh. Jag tycker det är så spännande med dessa analyser o vad man kan göra för att hjälpa hästarna i situationer som man inte visste förut.

Var o hämtade lånetransporten idag o usch, jag hatar o transportera djur. Inte lastningen utan körningen o nu ska det komma massor med snö på fredag så mitt hjärta rusar lite. Jag ska göra allt för att vara så savvy som möjligt för min lilla svarta buse. INTE få Panik nu :eek::o "Jag är i min comfort zone, jag är i min comfort zone"

Kramis på er alla, nu ska jag dona till lite mat hära tills gubben kommer hem.

Nån som vågar byta sitt medlemskap till Silver/guld? Vi kanske ska gå ihop o kopiera till varann?? SHHHHHHHHHHHHH!!

*viskar tebax..* jaa kyrkråttor som vi e m veterinärräkningar mm mm Ingen dum ide eller?

KL

Var e ni allihopa? Tittar på Parellirullar??? Ni som inte skrivit på länge, hur går det för er? Ingen som ligger på sjukhus väl?

Jaa, jag måste ju putta tråden lite :rofl:

Kramizzar å gonatti!

Lundborg: ställ väckarklockan på 7.30 på fredag, ta en kopp kaffe, släng ut dina tottar o kom hit så baxar vi in den lilla svarta :angel:

VA?! :eek:Är du inne?? Hmm, på jobbet eller? Har ni inget att göra?

jajjemen!
men för säkerhets skull får du nog ringa o väcka mig på morronen eftersom ja jobbar sent.

Då får du ta med telefon i sängen på natten när du kommer hem...Annars går det inte. Jag tutar när jag far förbi med Lilleman o plockar upp dig c a 7.45 när jag kommer hem :devil:

*viskar* Ska vi skramla nu då? Fler "kyrkråttor" så vi kan roffa åt oss Mastery grejerna dom skickar? Jag kan kopiera på jobbet! *knider händerna*

Va? visst e d väl inte olagligt? CS?:o

okidåå
mobilen me mig till sängen.
du har nytt pm

Ohhh Noooooooo!Det är inte ett dug olagligt.:angel:

Det har varit ett jätte jobbig dygn här med mycket :cry:, för mig och min man. Min man hade Hajlo i 20 år och använda han till allt mest till tur ridning och var hans ledar häst i bra många år. Han hade han att köra timer i skogen och släde med folk. Och han var på phas 1 (ibland 2 om det var nytt) med allt du gjorde med han.

Min man berättade igår morse när vi låg kvar i sängen att när han var klart med dagen och tog av sele, träns, grimman, eller sadeln så skakade han alltid till som att fixa till frisör som Roger hade trasslat till, och säger nu är den dagen klart. Han berättade att när han satt brevid han och väntade till sista hjärtslag så precis innan det kom så skaka han till, som min man sa, för att säga nu är jag klart med det här livet. Då brast jag.

Men för att pepa up oss så åkt jag till rättvik och köpt får igår! 24 st inkl 2 små små saker. som säger bääääää:love: Och en STOR bagge som vill lära mig nåt i vem bestämmer över vad. Så imorse körde jag lite PNH med den blandat med lite Cesar och vi kom till en förståelse, han försöker stånga mig så lägga jag ner han! 2 gånger tog det och nu var han snäll och stog på andra sídan flocken...säkert till nästa gång iallafall. Vi får lamm i april/maj

Jag redan söker hotel till Birmingham i Nov. Och har bestämt mig för att ansöka som volunteer där med. Om man är vald så får man var på en sorts privat seminar med båda Linda och Pat.

Toria - Jag är redan än silver medlem. Shhhhhhhhhh

Marks - Vet du vilken del av landet gick min gamla NP till? Tack för artikeln. Sista dagarna så ta jag mina 10 min från köks fönster med en Cappucinno i handen...

Finns det någon som har en Fusion eller NP nära karlskrona?

Filo - Ahhh typiskt jag skulle villa åka till den för att lära mer om sadeln. Men det är i mitten av säsongen. Jag och en kompis har planer för flera Erika clinics i år. Har ni där nere planerat nåt eller även med någon annan?

Prefab Sprout - Hej! Välkommen in till tråden. Sitt ner ta en kopp skriver lite eller bara läsa på! Men då och då kan du skriver och låt oss veta du är kvar.:D SAMMA MED DE ANDRA TJUV LÄSARE:D .....ALYSSA!!!!!!:mad: Här har vi bara meningsFULL diskussioner...eller inte. :angel: Vi alla är lika frälst som du. :angel: Vi har träning utan för lima (www.thecirclel3.se) ett mini semster ställe tycker jag.

Hej er, pratat med min HK (Hemlighets Kompis) och vi tänkte på en camp (Flerdagar) med Erika i år som sagt vi pratade om en träff så kanske det skulle passa då? Är det fler intresserade?

Hur i allsin dar viskar man på en tråd?:D

Använder * så klart :idea: :D :rofl:
Om man skriver att man viskar innan så är det ju lugnt *asg* :angel:

fasen va kul det där lät!!
MÅSTE allt va så långt bort iväg :mad:

Ja! Alla Parelli människor verkar bo i Dalarna! Även jag bodde i Falun förut, det var där jag stötte på Parelli. Man skulle nog inte ha flyttat därifrån! Vi skulle ha en Parelli träff hemma hos dig Toria! Du bor ju iaf i Södermanland!

det häär förslaget röstar jag oxå för!! hehe
Lagom avstånd hemifrån :angel:

Usch va jobbigt, varför ska det vara så här...? Våra fina trotjänare :love:

Håller på å övar in Majsa på å vara själv för imorrn o Parodi o jag stod vid transporten igår kväll o hade Dwell time o jag tänkte på om jag skulle få ta bort henne, om att hon faktiskt är en helt underbar mysig trevlig liten ponny. Och hon la huvet på min axel o blåste mig i örat o vi stod så läänge. Det var som en kniv i hjärtat. Min lilla svarta buse, hon bet mig inte ens....

*torkar en tår ur ögat*

Jaa fårisar, en massa småå bääääääisar ...gulliga ulliga som hoppar på allas magar :rofl:

Jag är sugen på å se vad dessa Mastery är för någe så du får väl hojta när du fått så vi får höra :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
  • Låst
Hästhantering Nu pga av vi var totalt ignorerad med vår frågan att öppna up gamla tråden, så börjar jag en ny. :smirk: ändra titeln lite så kanske...
65 66 67
Svar
1 336
· Visningar
90 471
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka