Sv: PNH- Någon?
Kan man bli annat än frälst?!
Man kan inte med ord beskriva hur fantastiskt PNH är!
Vad höll jag på med förrut?? Inget kan mäta sig med det här!
Hjärntvättad, frälst, galen...ja välj själv! Jag tror att ingen som kommit i kontakt med det här och verkligen provat på kan blunda för de fakta att det verkligen fungerar! PNH är en livsstil, ja men tänk på hur självklart allt egentligen är och hur många aha upplevelser man får. Häftigt är att tankesättet funkar lika bra på hästar som på människor. (Nu menar jag inte att jordens befolkning borde gå omkring i repgrimma):smirk:
Va å såg en "clinic" med Pat o Linda, det var helt fantastiskt!
Jag skrattade, gapade och grät.....
Det var/är nog det bästa upplevelse jag varit med om.
Själv minns jag första gången jag skulle rida barbacka med bara en string. Det funkade! Jag kunde backa, styra, stanna....det bara gicka. Blir helt lyrisk när jag tänker på det
Det va som Kirstie skulle ha sagt, " A helleluja moment". Eller varför inte när man första gången lasttränade eller jobbade lös i en corall....
Mitt största problem har varit att lyckas hålla hästen ifrån mig (han har aldrig uppträtt hotfullt) han är "bara" nonchalant och otroligt respektlös! Men det har blivit mycket bättre. Han ger mig aldrig ngt gratis men på så sätt får ju jag träna upp min snabbhet och min uppmärksamhet. Jag har mycket att tacka honom för! Hade det inte varit för honom så hade jag inte kunnat det jag kan idag!
Fortsätt skriva, det är jättekul att läsa! ALLT!
Kram kram