Pm till Österbybruk

Gnist

Trådstartare
Ligger nu ute på klubbens hemsida..

Jag går i ring 36 och det är 66 hundar som ska gå i ringen innan australierna börjar :cool:

Tydligen är pm:et och nummerlapparna försenade pga av många anmälda, men de kommer förhoppningsvis innan det är dags att åka neröver i alla fall :D :D

Sv: Pm till Österbybruk

Ring 32 för oss, 37 stycken anmälda och rasen går först så det blir till att gå upp tidigt... Då kanske vi inte är så långt ifrån varandra!

Tack för hälsningen ;)

Lycka till på utställningen båda två.
Själv åker jag till Larvutställningen. Lördag ställer jag min yngsta schnauzer (debut) 16 anmälda och på söndag åker jag med labben :eek: 82 anmälda.

Jag ska ut i ring 6 på söndagen, det är dvärgpudel innan , så det blir inte SÅ stressigt på morgonen.

Det vart ring 19 med whippeten. 71 st anmälda :crazy: Med tibetanska spanieln vart det ring 15.

Vi är 18 st australier, vilket är rätt vanligt antal :bump: 3 av dessa 18 är då mina :angel:

Du skulle kommit till Österbybruk och ställt ;) Då hade vi ju kunnat träffats :D

Attsingen! Visste att jag skulle ha åkt dit istället för cupen... 15 är ju väääldigt lite mot vad det brukar vara... Aja, om det krockar nästa år också blir det Larv för mig ist!

Tänkte allt på det flera ggr. Men sen blev det Larv eftersom jag inte har så långt dit.

Ja av någon anledning är det aldrig så många schnauzer"sorter" i larv.

Och eftersom vi har cupen samma helg så är det många som väljer att åka dit. Var 32 vuxna p&s anmälda där och 10 valpar! Trots att man inte vinner något mer än äran...

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 207
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 520
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 095
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 681
Senast: giovanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka