B
**BORTTAGEN**
Finns det någon som har tips på hur man fixar en ok plog för att röjja snö med häst? Det är ju kul att verkligen använda pållen till nytta i vardagslivet. Skulle även vilja ha tag på en hästdragen gräsklippare. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
He he, nä det förstår jagEn sån vill jag också ha(Plogen alltså, inte sambon, hehe
)
Fast jag kommer inte till VetlandaI Vetlanda ska du allt få se lite snygga kort på din gamla dam sedan Riks. Vissa kort blev faktiskt riktigt bra![]()
En sån vill jag också ha(Plogen alltså, inte sambon, hehe
)
Ingen tycker om mig
![]()
![]()
Plogen jag har är en halv snöplog a´la plogbil, där man fäller ut en utriggare på tillbakavägen. Konstruktionen är tillverkad för MoDo, vingen är av tillböjd plåt, hopfogad av stålrör och medar av trä. Låg på en gambondes skrothög i en masssa år, vilken jag dregglade på innan jag fick tummen ur å renoverade den. Funkade bra först med ny (röd) hammarlack. Mycket snö = hästar i par. Min käraste leksak!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har en kölista på snöplogar, kruxet är bara att jag brukar glömma bort den![]()