Plegicil??

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare makejo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 6 103
Sv: Plegicil??

Precis! :)
Jag nämnde bara några exempel på saker det är vanligt att man får delegering att lugnande för! Inte att man får en flaska och ger efter behag...:smirk:

Kruxet här är att det du talar om inte är delegering.
Delegerad läkemedelsanvändning är inte tillåten på häst!
PL

Och vad är delegerad läkemedelsanvändning då?

Det jag pratade om att vi gör på suggorna.
Att ha Ethacillin hemma för att kunna behandla en klövböld utan att kontakta veterinären innan.

Misstänkte det, men som jag tidigare skrev till honom så har jag inte sagt något om det och han håller ändå på och tjatar på mej om det som om att det hade en annan innebörd, därför frågade jag. Tack.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 657
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 210
Senast: Trott
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 026
Senast: Kilauea
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
7 913
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka