Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Givetvis vill man ha plaketter det ser ju proffsigt ut... Mina sitter på boxdörrarna, plaketter från hästar som jag inte har kvar sitter på väggen inne i stallet... Jag fick faktiskt med en bunt plaketter med en ponny jag köpte, fd ägaren tyckte att dom skulle följa ponnyn...
Jag har dom på väggen i mitt rum. Vill inte sätta upp dom på hennes spiltvägg då skulle dom nog bli förstörda. Men om jag nångång köper henne så ska jag sätta upp dom på boxväggen.
varför vill man ha plaketter??
Vill och vill, det är fint.
VAD gör ni med era plaketter???
jag satte upp dom på boxväggen förut med efter tre flyttar tröttnade jag och satte upp dom på byrån i stället, när den blev full la jag dom i en låda.
kommer ni ihåg vart ni vunnit dem osv??
Jepp, varenda en!
i vilka klasser börjar man få plakett??
Det är lite olika tycker jag....
Just nu är mina plaketter inte uppsatta. Förut satt de utanför hästens box i stallet.
I början skrev jag på baksidan vart jag tävlat, vilken klass jag ridit, datum och placering. Men nu har jag slarvat ed det... :smirk:
Usch, rosetter har jag alldeles för många av. Kul att få rosett men plaketterna är mycket roligare. Har i år vunnit sex rosetter och två plaketter. Sätter upp plaketterna på (ridskole-)hästens box om vi vinner ett par till nästa år. Det skulle se så fjantigt ut med bara två Plaketter tycker jag ska vara tunga gjutna, inte sånna där lättmetall med tryck. Finaste plaketten har jag nog från Tyresö på ponnytiden.
Jag har mina i mitt rum. Men vill ha de på typ väggen längst stallgången eller nått, inte på boxdörren, ser för "mycket" ut. Tycker boxen ska ha så lite saker på sig som möjligt!
Först skriver jag på baksidan om vart jag fått den ifrån, plac. osv.
Sen tar jag upp min smarta uppfinning, Dubbelhäftande tejp Sätter på nåra remsor på plaketter, bara att trycka dit
Så inget borrande osv. när man ska byta box
Ägaren till mitt stall har många hästar, alla har fulla boxvägagr av plakketter, och alla stallets väggar är fyllda så nu ligegr dom på en hylla i sadelkammaren:P
Tänk om man hade så många
Har bara en plakett med min stora änså länge, men jag har ngr med ponnyn. Ska spika upp alla när jag fått tummen ut. Dom ska då sitta inne i boxen, får la ta ett kort när det är fixat=P
om jag nu skulle börja vinna plaketter av nån anledning så skulle jag först:
skruva fast på en plywoodskiva och skruva fast denna på boxdörren/väggen när dom sedan ska ner har man lyckligtvis bara ca 6 skruvar i varje tavla(dvs 12 skruvar) att skruva ner, inte 3 st i varje plakett..
skulle det bli ett XX antal kg plaketter blir det nog en sån där blädderpryl man har för stora affischer.. sätta upp plakett och skriva lite bredvid varje: datum, plats och placering..
IT & mobiler Tv4play pga att deras app inte längre går att uppdatera på min uråldriga surfplatta :p Om annan streaming är igång kan jag starta&stoppa...
Hästmänniskan Fortsätter att vara negativa Nancy😅. Men budgetmässigt tror jag du måste upp även om du letar lite "udda" raser. Den hästen jag äger nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.