Sv: plaketter

jag hänger alltid upp mina plaketter på väggen..börjar bli fullt ;)

glömde juh 2 alternativ som man kan göra med plaketter

A: ha dom som extraskor om hästen får tappskor..

B: kasta på oinbjudet folk..

plaketterna ligger i mitt stallskåp.
Har inte tävlat med min nuvarande häst och jag tycker inte häller det är speciellt snyggt att slå upp dem på boxen.

ska man sätta upp alla då? eller bara sätta några och vilka ska man då sätta osv. nej det skippar jag

Vi får plaketter på alla klubbtävlingar och i vårat distrikt från Lok LD om det är "riktig" klass alltså. Jag har mina hemma i ett glasskåp stallet är lite svårt eftersom att jag har bytt rätt ofta. Men skulle vilja ha där! Ja klart man kommer ihåg vart man fått dom, det står ju på dom. Och dessutom brukar jag skriva på baksidan vilken klass jag har ridit och så! Jag tycker det är kul att få plakett, och dessutom så är dom inte så billiga. Våra kostar visst 42kr/st och det kostar 50kr per klass på klubbtävl! Så man får ju iaf tillbaka sina pengar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 610
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 563
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 271
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka