Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur gjorde folk förr då när det inte fanns pizza bud?Hämtpizza är ett klart alternativ när snögloppen hänger i luften, det knäpper i brasan och man har en eller två wirrar innanför västen.
Men i den här stan finns det ju flera pizzor i varje stadsdel så det behövs ju ingen utkörning i den mängd som görs nu. Hur miljövänligt är det att köra en pizza från gränby till luthagen när det finns pizzor på gångavståndGÅ och hämta den själv?
Anledningen till att utkörning finns är ju för att det är rätt många som inte har gångavstånd till pizzerian och inte äger bil.
Själv bor jag på landet så jag har inte utkörning som alternativ.
Gubbröra, sup o smörgåsMen hur gjorde folk förr då när det inte fanns pizza bud?
När ni ska köpa pizza beställer ni hemkörning av den då? Det verkar vara ganska inne med att göra så. Är folk verkligen så lata att dom inte orkar gå o hämta den själv. Jag kan förstå om man vill ha 20 pizzor till en "fest"
När ni ska köpa pizza beställer ni hemkörning av den då? Det verkar vara ganska inne med att göra så. Är folk verkligen så lata att dom inte orkar gå o hämta den själv. Jag kan förstå om man vill ha 20 pizzor till en "fest"
Har aldrig gjort det. Nu har jag ingen möjlighet eftersom jag bor på landet, men gjorde det inte heller när jag bodde i stan. Nu när jag är febrig och eländig skulle jag dock önska att det gick. Är bara sugen på pizza när jag är sjuk.När ni ska köpa pizza beställer ni hemkörning av den då?
Jamen precis så bor jag och jag kan även köra förbi en pizzeria på väg hem från stallet. DE har den godaste i mitt tycke just nu, men det kan ändras.Men i den här stan finns det ju flera pizzor i varje stadsdel så det behövs ju ingen utkörning i den mängd som görs nu. Hur miljövänligt är det att köra en pizza från gränby till luthagen när det finns pizzor på gångavstånd