Piller mot exem?

E

Ellve

minns att jag läste någonstans om nått piller man kunde ge till hästar med exem.han som hade "uppfunnit" det var från sverige, och det skulle tydligen hjälpa i typ 99% av fallen. granngåren hade t.om broschyrer om det.någon som vet jag pratar om?

Sv: Piller mot exem?

jo, jag vet vad du talar om. kommer ihåg artikeln om honom, men tyvärr så litar jag inte redigt på den mannen då han har flyttat från kommun till kommun och i varje kommun han bott i har han fått djurförbud.
Men visst vore det underbart om det funkade med ett piller mot eksemen. Men nu är det ju oftast inte så lätt.

Det finns ingen som helst grund för påståendet att pillren eller filosofin som man köper med dem skulle hjälpa. Ett geschäft. De granngården affärer jag besökt har inte den märkliga artikeln uppsatt längre :devil: . HH

ååh neej..jag som blev så glad då jag läste om det. har typ gått och tänkt hela vintern att guud vad bra, nu kommer det problemet vara löst i sommar:crazy: några andra bra tips? känns som att jag testat alla shampon och medel som finns men inget hjälper..

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 403
Senast: Stergo
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 806
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
13 898
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 848
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III