Sv: Piercingar
Med tanke på din ort så har jag rätt att du gick till salongen där Lex jobbar på?
Med tanke på din svullnad så är det svårt att egentligen tala hur långt in den sitter. Lättare när svullnaden lagt sig, är du missnöjd skulle jag gå tillbaka till studion och prata med denne som piercade dig.
Har du blodkärl framför staven? Det är ju sådant piercaren måste ta hänsyn till också
Min sitter väl ca 1½ cm från spetsen. I guess.
kl
NI MED TUNGPIERCING!!!
Hur många cm bak sitter piercingen?? Jag tycker min sitter för långt bak.. (gjorde den i måndags, tungan svullen fortfarande)
Kollade runt lite på andra forum nu och där har vissa skrivit som tyckt att deras sitter för långt bak att den sitter 2 cm in... Men min sitter 2,5cm in..Känns verkligen för långt bak.....
![]()
Med tanke på din ort så har jag rätt att du gick till salongen där Lex jobbar på?
Med tanke på din svullnad så är det svårt att egentligen tala hur långt in den sitter. Lättare när svullnaden lagt sig, är du missnöjd skulle jag gå tillbaka till studion och prata med denne som piercade dig.
Har du blodkärl framför staven? Det är ju sådant piercaren måste ta hänsyn till också
Min sitter väl ca 1½ cm från spetsen. I guess.

Senast ändrad: