Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
liiite sugen på bröstvårtan efter att pojkvännen skaffade sin!Men tror inte jag skulle klara av det haha.
![]()
Jag är snart 23 år gammal, är det en för fjortis piercing att göra?
Inte om du vill ha denjag är 23 år gammal och har en nygjord navelpiercing vilket av många ses som väldigt fjortis. Man gör det man vill och man bär upp det på sitt egna sätt.
*kl*
Jag har en fråga angående en uttagen piercing.
Det är en läpp-piercing, gjord för exakt tre år sedan nu. Av olika omständigheter så har jag tagit ut den (största anledningen är att jag konstant tappade bort ringen) och hålet är ännu inte läkt (typ ett och ett halvt år sedan jag tog ut piercingen). Detta gör mig ingenting då jag gjorde den hos en sjukt duktig piercare så hålet syns knappt ens när det inte sitter något i (jag älskar verkligen den piercaren, han var sjukt underbar och rolig vilket var bra för mig som var så rädd så jag höll på att dö).
Men till problemet: Hålet är konstant varigt och har varit hela tiden när jag inte har haft ring i. Är det någon som vet vad jag kan göra åt detta? Känns inte så bra att gå runt med en infektion konstant. Dock gör det inte ont utan är bara lite varigt varje dag.
Ska jag försöka få in det i hålet?
KL
Jag har går i piercingfunderingar nu igen! Funderar på att pierca näsvingen! Men grejen är att jag har lite nojor med det, hahaFånigt osv kanske men ja..
kl
kl.
Hoppar in här och showar två bilder på mina
Naveln, gjord utav en kompis. Sne och flyttat ut sig en bit men vi firar tre år i år så den får hänga med ett tag till
Min nya gjord i torsdags, velat göra i tungan i flera år men inte vågat så spontan bokade en tid i Uppsala.
Har lite frågor till er med eller har haft tungpiercing:
- Vad använde ni för munskölj? (somliga säger listerine andra inte)
Jag använder ett antiseptiskt munskölj från Barbarella (stavning) men skulle gärna vilja kunna använda listerine på mornar.
- Varade era nånting?
Min varar yttepyttelite under och rengör med tops morgon och kväll.
- Nått i matväg man ska passa sig extra för?
Jag har inte ont så jag äter vanlig mat men lite mindre tuggor, rädd för att bita eller fastna i staven/kulorna