Sv: Piercingar
Mittenbilden isf
Inga åsikter om piercingarna?
Mittenbilden isf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga åsikter om piercingarna?
KL
Nu har jag en till fråga =)
Piercade ju bröstvårtan häromdagen och frågade då om storleken och sådär när jag ska köpa smycken att byta till sen. Hon sa då att jag skulle ha tjocklek 1,2 och längd 12 mm.
Men nu när jag sitter och kollar på smycken verkar näst intill alla ha tjockleken 1,6 mm. Skulle det funka det också tror ni? Tänkte ringa piercaren och fråga också lite längre fram, får ju änså inte byta smycke på några månader, men ändå.
Men jag får in 1.6 i mina hål som tidigare var 1.2 - ena sidan av underläppen samt öronsnibbarna.
//r
Tack så mycket för sidan. Har tittat på den innan också och alla smycken jag vill ha där verkar vara 1,6 mm de också, tyvärr =( Men alltså, borde det inte funka ändå? Det kan ju inte vara mycket som skiljer mellan 1,2 och 1,6 mm liksom.. eller?
Grattis på födelsedagen förresten!
//r
Jupp, har en i kappan som nu är under töjning.
Har den längsmedgående, lodrät. Har haft stav i hela tiden men hade som sagt tråkigt en dag och bytte till ring, som var för tjock därav töjningen : p
Superfint är det iaf : love:
Tutten är inget att vara rädd för. Läker långsammare där. Bäst läkkött är det ju i mun och intimt.
Och att vara orolig för att vresa upp sig är väl inget. Vi går ju alla till gynekelog då och då, och sex har vi oxå. Så det är ju inte som om att man aldrig visat fjösa innan : D
Känns som min favvo tråd nästan har fallit i glömska vad är det här :P
Yay CaratJag älskar min helix, hooppas du blev nöjd med din
En fråga till er där ute vet inte om jag har frågat förut..
Jag vill nu ha något roligare än en tråkig stav i bröstet vad ska man då hitta på och stoppa dit? Om man vill ha en ring hur stor måste den vara då? Min stav är typ 12mm men är en böjd stav![]()
Gäller fortf. 1.2 men känner du att själva smycket känns glappt så får du nog med all säkerhet in en 1,6 (skulle iaf jag kunna tippa på, hål har ibland en tendens att töjas) (men det beror på om du menar omkretsen eller hur tjock den ska vara).
Kod:Gäller fortf. 1.2 men känner du att själva smycket känns glappt så får du nog med all säkerhet in en 1,6 (skulle iaf jag kunna tippa på, hål har ibland en tendens att töjas) (men det beror på om du menar omkretsen eller hur tjock den ska vara).
Sorry menade hur stor ringen i omkrets ska varaTror min stav är 1,6 som är i men hade 1,2 förut brukar byta mellan tjocklekarna lite nu som då
Hehehe glömer lixom bort att jag har den och tycker att de vore kul med ett annat smycke iFast har svårt för raka stavar får as ont av dom..
hm jag har ju någon gamal till helixen undra hurstora dom ärfår ta och kolla de
![]()
hahaha vad fint jag skriverHehehe nä fast har bara en linjal men de går nog bra
![]()