M
Mizzan
Sv: Piercingar
Rent och snyggt me like
fint kort oxå 
Rent och snyggt me like
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rent och snyggt me likefint kort oxå
![]()
Ah attans de är ju så snyggt! Känns som att pröjsa 500 spän för att trycka dit den och så bara trillr den bort en vacker da så är de ju inte så kul
Fan vad coolt! De vill vi ju såklart se bilder på sedan!!! Vad har du tänkt dig för motiv då? och vart ska du göra dom??
hehe vet hur de är
Men tragus kanske?![]()
hehe oki, ja för piercaren sa att ja inte skulle göra de innom de närmsta 2 veckorna. men ja har inte riktigt fattat varför? va kan hända om man solar?
kl
Till alla er med töjningar, får ni också problem på vintern med att hålkanterna blir torra, spricker och det börjar vätska sig och blir nästan småsårigt?
Jag brukar byta mina metalltunnlar mot plast-pluggar för att minska på kylan, men de bråkar fortfarande. Nu är mitt vänsteröra så sprucket och rött och jobbigt att jag har fått gå ned till 8 mm (från 10) och hoppas att det ska kunna läka ifred. Är det någon som har några tips på om det finns någon kräm man kan använda för att motverka eller lindra detta jobbiga och smärtsamma pyssel? Har testat med helosan men det fungerar inte riktigt.
Som sagt så använder jag plastpluggar, dvs inte tunnlar, under vinterhalvåret, och går alltid med mössa när jag är ute, är så lättfrusen av mig.
Blev rekomenderad att testa trä för att det tydligen skulle andas bra osv, men hittade inte snygga träpluggar. Vad är det som skulle skada med trä? Bara hört positiva saker om det.