Piercingar

Sv: Piercingar

kl*
Ska liva upp tråden med lite charmiga bilder:D

Så här såg det ut samma dag, dagen efter (detta var mitt "läk smycke" så ett hemma bygge från det jag hittade i piercing asken)
Foto1891.jpg

Nu har jag bytt smycke till en 8 mm i diameter? och 1,2 mm i tjock ring, med liten clip in kula med grönt bling på, syns dock inte på bilden:p
IMG_3500.jpg

Haha typ "hej jag är totally wasted" nej men orkar inte ta en annan bild så den får duga:rofl:

heartstring: Bröstet var verkligen inte alls farligt om man inte är klant nr 1 efter åt :angel: Inga slag direkt på är att rekomendera :p
När de gäller kappan är de lite tanke på piercaren som stör mig :P

Carat: Åh de vill vi se bilder på ju!!!!

heartstring: Bröstet var verkligen inte alls farligt om man inte är klant nr 1 efter åt :angel: Inga slag direkt på är att rekomendera :p

NotlikeI: Men åh vad fint blev ju skit bra ju!! Btw tycker du ser lite busig ut :p

Tror jag har någon hästskopiercing här hemma som jag kan massakera, ska ändå in till stan och arbeta och kan passa på att köpa ögonfranslim. Men kommer nog kunna experimentera på måndag som tidigast. Eventuellt söndag em/kväll! Känns väldigt dumt att fixa det nu när lägenheten är till salu och det kommer massa folk för att kolla ;-)

"Jaså, du kokar soppa på ett piercingsmycke du". :p

en del kokar på spik andra på smycken ^^ hahahah

Men har inte du septum?

Jodå.. är hur nöjd som helst. Nu när jag bytt smycke, såg inte klokt ut innan:D
Haha en sak är säker, att hitta en seriös bild på mig är ingen enkel uppgift. Att göra skumma miner är jag proffs på:angel:

Hahaha ja, det låter ju inte som den bästa idén att slå på en öm tutte ;) Fast jag skulle helt klart vara klanten som inte tänker på att den finns - och fastnar i tröjan eller något annat passande... :grin:
Nja, det tycker inte jag är så farligt. Eller ja, åtminstonde inte värre än när man ska till gynekologen o en främling ska rota runt i en liksom. Isch. Nu är det ju bara en snygg karl som ska pilla en där nere :angel: Och han har ju hört mig härja på honom tidigare med, så ja, han är van :p

Jag måste bara fråga, eftersom jag såg att du hade en i kappan.. Är den horisontell eller vågrät? Eller vänta, jag vet ju knappt vilken som är vad själv, så jag formulerar om lite och frågar istället om den är längsmedgående eller tvärs över?
Är själv sugen på att göra en längsmedgående.. :d Är ju så snyggt!!

Men hur vågar ni göra i tutten!? :eek: Jag skulle också kunna tänka mig att ha en där (vore ju lite snyggt med tutte, navel och kappa), men nä, det verkar ju göra jätteont! :crazy: Haha jag blir ju nervös bara jg tänker på det ju :p

Vi får se om jag hinner med en till nu innan sommaren, eller om jag väntar till i höst med mera piercings...

Jupp, har en i kappan som nu är under töjning.
Har den längsmedgående, lodrät. Har haft stav i hela tiden men hade som sagt tråkigt en dag och bytte till ring, som var för tjock därav töjningen :p
Superfint är det iaf :love:

Tutten är inget att vara rädd för. Läker långsammare där. Bäst läkkött är det ju i mun och intimt.
Och att vara orolig för att vresa upp sig är väl inget. Vi går ju alla till gynekelog då och då, och sex har vi oxå. Så det är ju inte som om att man aldrig visat fjösa innan :D

Funderar seriöst på att gå å ta min läppiercing imorgon men hur länge kommer det göra ont å vara svullet?

kl

Idag fick jag äntligen mina guldtunnlar i 22mm!

Tog ett bra tag att hitta någon som sålde i så stor storlek, har letat som en galning både i sverige och utomlands, till slut hittade jag :laugh:
Photo_00166.jpg

KrullTroll och heartstring: Hehehe jag har ju då aldrig vart på gyn :angel: På tal om klatigheter när de gäller tutten har jag en kompis som fastna med sin stav i dusch kabinen när hon skulle gå ur och märkte inte de och ryckte till så pass att halva staven kom ut på mitten i det "vanliga" hålet så att säga!!:crazy:

Zarro: Som någon sa så läker de ju fort i munen.. Jag har ju aldrig haft i läppen men mina andra har ju bara gjort ont dan efter så är nog ingen större fara :D

confetti: Snyggt!! Btw vilken cool tatto du har :D:bow:

Fyyyyy vad jag är irriterad på galaxy där jag köpte pluggarna!

Satte in dom fredagkväll, på söndagen när jag vaknade så hade jag fått en allergisk reaktion och hela baksidan av tunneln var omsluten av kött.

Fick inte loss tunnlarna själv så var tvungen att vänta till igår em då jag fick tid hos barbarella i göteborg som var jättegulliga och hjälpte mig ut med dom och satte i breda plastpluggar istället.
Tunnlarna (som skulle vara guldpläterad 14 karat med kirurgiskt stål under)
var helt missfärgade och gröna.

Mina öron är fan helt förstörda, HELA hålen är bara stora sår nu, det bokstavligen rinner vätska och snibbarna är tjocka som hus!

Ska skicka ett mail till galaxy i eftermiddag och se om man kan få någon sorts kompensation, eftersom det knappast lär ha varit det påstådda materialet i tunnlarna...

Hoppas bara öronen ordnar upp sig, nu känns det som att det kan sluta lite hur som helst...:(

Nej fy vad tråkigt:mad:

Ja skriv till dom de är nog smart!

Kan ju knappast vara rätt material om de blir så :eek:

Hoppas de läker ihop snyggt nu bara!

*knapp*

Piercade mig för en vecka sedan, en dermal anchor fick det bli:

piercing.jpg

Längtar tills det är helt läkt och jag kan byta stenar/smycken till den!

Update!
Skaffade mig en vertical hood i förrgår. Gjorde den själv, relativt smärtfritt. Den blev liite sne.. men hur stor är chansen att någon vågar kommentera det?;)

Fan du är ju grym tjejen!:bow:

Jag måste höra mer om ryktet att en smily växer ut av sig själv typ alltid?

Jag måste höra mer om ryktet att en smily växer ut av sig själv typ alltid?

Alltid o alltid är väl kanske lite att ta i, men iom att det både är tryck och rörelser mot piercingen så är nog chansen stor att den kilar vidare!
(om det nu var det du menade).

//c som för närvarande sparar pengar till en scarification & branding. Kanske till råga på allt tar ut mitt venom och gör en tonguesplit.

Ah attans de är ju så snyggt! Känns som att pröjsa 500 spän för att trycka dit den och så bara trillr den bort en vacker da så är de ju inte så kul :(

Fan vad coolt! De vill vi ju såklart se bilder på sedan!!! Vad har du tänkt dig för motiv då? och vart ska du göra dom??

kl

Slänger in en bild på mina nuvarande punkteringar (har likadant på båda sidorna).

Töjningarna är 10 mm.

IMGP9932_2copy.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 586
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 244
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka